Pet Rescue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
9 svar
4 synes godt om
5. august 2013

marie_jon

HJÆLP!! Jeg er blevet opslugt at spillet  Og har 1 gang betalt 7,- for at få flere træk. Nu er jeg(level 20) løbet tør for træk igen, og skal igen betale 7,-... Findes der mon ikke en løsnin. Eller snyd, så man ikke skal betale hvad gang? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

marie_jon

maria_josse skriver:

HJÆLP!! Jeg er blevet opslugt at spillet  Og har 1 gang betalt 7,- for at få flere træk. Nu er jeg(level 20) løbet tør for træk igen, og skal igen betale 7,-... Findes der mon ikke en løsnin. Eller snyd, så man ikke skal betale hvad gang? 

Slet ingen der ved det?

Anmeld

6. august 2013

Matrem

altså... har du ingen venner, der spiller, som du så kan bede om at give dig liv??
for må ærligt indromme, at det bliver godt nok en dyr omgang for dig, hvis du skal til at betale 7,- hvergang du løber tør...
Der er jo rigtig mange baner - jeg er selv kommet til bane 222

Anmeld

6. august 2013

marie_jon

Matrem skriver:

altså... har du ingen venner, der spiller, som du så kan bede om at give dig liv??
for må ærligt indromme, at det bliver godt nok en dyr omgang for dig, hvis du skal til at betale 7,- hvergang du løber tør...
Der er jo rigtig mange baner - jeg er selv kommet til bane 222

Tak for svar Jo jeg har nogle venner, og har også fået liv. Men den beser stadig om at betale eller given op. Har den aldrig bedt dig om at betale 7 kr, når du ikk. Har flere træk?

Anmeld

6. august 2013

Munder

maria_josse skriver:

Tak for svar Jo jeg har nogle venner, og har også fået liv. Men den beser stadig om at betale eller given op. Har den aldrig bedt dig om at betale 7 kr, når du ikk. Har flere træk?

Det gør den hver gang. Så giver jeg op og prøver igen Det bliver dyrt i længden, hvis man skal betale for ekstra træk....

Anmeld

6. august 2013

Muffinmus

Tålmodighed
Er dog kun nåetåtiæ bane 37 eller sådan noget, men har endnu ingen penge brugt
Du må holde pause de par tomer det tager at få fuld liv igen

Anmeld

6. august 2013

marie_jon

Munder skriver:

Det gør den hver gang. Så giver jeg op og prøver igen Det bliver dyrt i længden, hvis man skal betale for ekstra træk....

Okay. Men hvis du så prøver igen, så når du vel til samme sted, før den beder om at du betaler ikke? Eller forsvinder det?

Anmeld

6. august 2013

marie_jon

MariaE skriver:

Tålmodighed
Er dog kun nåetåtiæ bane 37 eller sådan noget, men har endnu ingen penge brugt
Du må holde pause de par tomer det tager at få fuld liv igen

NÅÅÅ... Nu tror jeg at 5 øre faldt på plads Man skal altså have fuldt liv før at man kan "undgå" at betale?

Anmeld

7. august 2013

Matrem

tror ik du behøver at have fuldt liv - du skal bare trykee på "giv op" så kan du (hvis du har flere liv) prøve samme bane om igen (det kan du lige så tit du vil)
Når du ikke har flere liv tilbage trykker du på "spørg venner" og ikke på "køb max"
Det kræver selvfølgelig at du må vente lidt til enten dine venner giver dig liv, eller at du får et liv hver 25. minut.
en god ide når beder dine venner om liv er at at trykke på "Pet rescue venner" (ligger lige over navnene) så at alle dine andre fb venner ikke bliver spammet med spil invitationer

Anmeld

8. august 2013

marie_jon

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.