folk som har gået i ung gruppe:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

heej ja jeg har lige fået brav fra sygehuset , der stater en ung-gruppe den 17 aug , ville lige høre hvornår i begyndte i en gruppe, jeg er på det tidspunkt i uge 31 !

christina

25+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

Smukkert

stinapigen92 skriver:

heej ja jeg har lige fået brav fra sygehuset , der stater en ung-gruppe den 17 aug , ville lige høre hvornår i begyndte i en gruppe, jeg er på det tidspunkt i uge 31 !

christina

25+3

Jeg startede i det der hedder ung mor da jeg var 17 uger henne og jeg kan gå der indtil barnet er 2 år, men det er meget mere end bare en mødregruppe, for der er altid sundhedsplejersker med til møderne, så vi kan få svar på alle vores spørgsmål

Anmeld

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Mælkebøttebarn skriver:

Jeg startede i det der hedder ung mor da jeg var 17 uger henne og jeg kan gå der indtil barnet er 2 år, men det er meget mere end bare en mødregruppe, for der er altid sundhedsplejersker med til møderne, så vi kan få svar på alle vores spørgsmål

den her er for alle så det hvis ikk det samme

Anmeld

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

stinapigen92 skriver:

der står der 5 tilmeldt , og vi kan snakke om gravodtit , følsen osv osv

Anmeld

14. juli 2009

Smukkert

stinapigen92 skriver:

Hehe nej, det er ikke alle der får lov at komme med i ung mor her .

Anmeld

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Hehe nej, det er ikke alle der får lov at komme med i ung mor her .

det ikk ung mor, det en gruppe bare , det forgår i jordmordhuset,

Anmeld

14. juli 2009

Mor.sander

Mælkebøttebarn skriver:

Jeg startede i sådan en ung mødregruppe, da Simon var godt 3 mdr. var 21 år på det tidspunkt og mor til to.

Denne her gruppe var også meget mere en graviditet, fødsel osv. den var bla. med til at skabe netværk mellem unge mødre, da det ikke altid er at man passer ind i en "normal" mødregruppe, hvor de andre , mødre måske er 10 år ældre end en selv... Og sådan var det i mit tilfælde.. Jeg var ellers startet i en "normal" mødregruppe, men jeg blev talt ned til at de andre mødre der var godt 10 år ældre en mig, påtrods af at jeg i forvejen have en datter på 4 år.. Men de kunne ikke se bortfra at jeg kun var 21 år.

Jeg var meget skeptisk i starten i forhold til den ungemødregruppe, men jeg ende med at blive rigtigt glad for den og ville ikke have unværet det den dag i dag.

I min gruppe var vi 5 piger...  A: 22 år, mor til to born., B: 21 mor til 1 barn C. 18 år mor til 1 barn D: 17 år og mor til et barn og ja så mig der var 21 år  og mor til 2 børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.