er jeg den eneste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
3 svar
3 synes godt om
5. august 2013

DianaRJS

der efter 3 ugers ferie med ungerne føler det som en lille "lettelse" at de nu skal i børnehave igen?

føler mig VIRKELIG som en elendig mor med den tanke  men når det så er sagt har den sidste uge godt nok været lang da man var ved at løbe tør for ting at lave der aktiverede dem nok...

nå men de tager en kort dag i dag da min elskede Prins jo bliver 5 år

det er jo slet ikke til at forstå, jeg er overbevist om det var i går jeg fik ham , men kan godt se det måske havde været lidt et problem haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Ploffer

DianaRJS skriver:

der efter 3 ugers ferie med ungerne føler det som en lille "lettelse" at de nu skal i børnehave igen?

føler mig VIRKELIG som en elendig mor med den tanke  men når det så er sagt har den sidste uge godt nok været lang da man var ved at løbe tør for ting at lave der aktiverede dem nok...

nå men de tager en kort dag i dag da min elskede Prins jo bliver 5 år

det er jo slet ikke til at forstå, jeg er overbevist om det var i går jeg fik ham , men kan godt se det måske havde været lidt et problem haha

Du er ikke den eneste

Jeg elsker min børn højere end noget andet og nyder at holde ferie med dem... Sove længe, sidde og putte, spille UNO osv.

MEN... Jeg må ærligt indrømme at jeg her de sidste par dage har set frem til at de skal afsted igen

Som du selv siger så kan man ikke blive ved med at finde på aktiviteter og de savner jo også deres kammerater

Anmeld

5. august 2013

NinaNymannMadsen

du er ikke den eneste.
mine startede op sidste mandag efter 3 ugers ferie. og den store havde på det tidspunkt spurgt de sidste 2 uger som hun ikke snart skulle i børnehave igen.

men nu dur mine piger heller ikke til at ha ferie eller fri længere tid. de begynder ret hurtigt at kede sig, og det er selvom vi laver noget hver dag.

Anmeld

5. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
nej det er du ikke. Min dreng har været hjemme i 4 uger og jeg er ved at være der, hvor jeg synes at JEG trænger til ferie
Så nu skal han afsted igen imorgen indtil d. 24 aug. hvor vi skal til Italien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.