Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sommerfuglene er begyndet at melde sig i morgen skal manden afleve sædprøve og vi skal til samtale onsdag... er meget spændt da jeg ligger 4,5kg fra OUH's ønskede max vægt ved IVF men har tabt mig næste 30 bare i år er meget spændt på om de tror jeg kan nå at tabe mig det sidste inden mens om 3 uger... eller om vi skal vente
ja jeg er også spændt på at høre om mandens sæd er tip top eller??? puha mange spørgsmål dukker op nu hvor man er så tæt på svaret om vi kan komme igang med at lave baby eller ej
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
salix skriver: sommerfuglene er begyndet at melde sig i morgen skal manden afleve sædprøve og vi skal til samtale onsdag... er meget spændt da jeg ligger 4,5kg fra OUH's ønskede max vægt ved IVF men har tabt mig næste 30 bare i år er meget spændt på om de tror jeg kan nå at tabe mig det sidste inden mens om 3 uger... eller om vi skal vente ja jeg er også spændt på at høre om mandens sæd er tip top eller??? puha mange spørgsmål dukker op nu hvor man er så tæt på svaret om vi kan komme igang med at lave baby eller ej
Held og lykke med det hele og flot med dit fine vægtskab. Du lyder så opsat på det, så er sikker på, at det nok skal lykkes dig at smide de sidste kilo også.
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Fine babycollager på lærred, invitationer og takkekort, wallstickers.
l.kjoeller skriver: Hvor er det godt gået. Kender flere der har fået grønt lys selvom der manglede lidt pga den flotte indsats de havde gjort så for de også giver dig grønt lys. Jeg har selv været gennem behandling med godt resultat. Det er så dygtige. Hvis ikke prøven er god kan de sagtens alligevel. Så laver de bare icsi ;-) Held og lykke
Hvor er det godt gået. Kender flere der har fået grønt lys selvom der manglede lidt pga den flotte indsats de havde gjort så for de også giver dig grønt lys. Jeg har selv været gennem behandling med godt resultat. Det er så dygtige. Hvis ikke prøven er god kan de sagtens alligevel. Så laver de bare icsi ;-) Held og lykke
hvor er det dejligt men opmundring og solstråle historier tak
foto på lærred skriver: Held og lykke med det hele og flot med dit fine vægtskab. Du lyder så opsat på det, så er sikker på, at det nok skal lykkes dig at smide de sidste kilo også. Camilla www.foto-paa-laerred.dk Fine babycollager på lærred, invitationer og takkekort, wallstickers.
det kan du tro jeg nok skal men når det nok ikke lige inden onsdag
så vi må se hvor meget de mener jeg skal smide mere inden vi kan komme igang
Putomanen skriver: Held og lykke med sædprøven og samtalen.Det er super sejt at du har tabt dig 30 kg., det er godt nok flot.Jeg håber at I kan komme igang med det samme, selvom du mangler et par enkelte kg., men det er ikke meget.
Held og lykke med sædprøven og samtalen.Det er super sejt at du har tabt dig 30 kg., det er godt nok flot.Jeg håber at I kan komme igang med det samme, selvom du mangler et par enkelte kg., men det er ikke meget.
nej i det store billede er det ikke meget jeg mangler for at være nede på deres øversete grænse for hvor når behandling kan startes uden vægt tab
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128