sinsyg ømme brystvorter op til mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
8 svar
2 synes godt om
5. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
jeg har fået ekstram ømme brystvorter jeg skal have min mens her på onsdag selve brystet er da osse lidt ømt vis jeg trykker let..
Men det gør ondt når jeg fx. Igår da jeg rystede en cocao og da jeg skulle kramme mine forældre både igår og idag når jeg går rundt uden bh på og syntes virkelig de er meget meget ømme og det har jeg nu aldrig prøvet før op til mens det plejer at være selve brystet der er ømt vis jeg trykker let aldrig brystvorterne

Hm så mit spørgsmål er der andre der har prøvet det op til mens er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

LilleLene

Anna111 skriver:

jeg har fået ekstram ømme brystvorter jeg skal have min mens her på onsdag selve brystet er da osse lidt ømt vis jeg trykker let..
Men det gør ondt når jeg fx. Igår da jeg rystede en cocao og da jeg skulle kramme mine forældre både igår og idag når jeg går rundt uden bh på og syntes virkelig de er meget meget ømme og det har jeg nu aldrig prøvet før op til mens det plejer at være selve brystet der er ømt vis jeg trykker let aldrig brystvorterne

prøvede det kun da jeg var gravid

Anmeld

5. august 2013

Christina91

Anna111 skriver:

Jeg har også prøvet det, og der var jeg gravid. Især det der med at kramme folk, av av. Krydser fingre for dig.

Anmeld

5. august 2013

anna111

Christina91 skriver:

Jeg har også prøvet det, og der var jeg gravid. Især det der med at kramme folk, av av. Krydser fingre for dig.

Tak for svar mistede desværre for anden gang for en månede siden så tør ikke håbe på det vi har nu prøvet 2år

Anmeld

5. august 2013

anna111

LilleLene skriver:

prøvede det kun da jeg var gravid

Tak for svar tør ikke håbe på at kunne være gravid igen da jeg mistede for anden gang for en månede siden vi har prøvet 2år nu

Anmeld

5. august 2013

esioul

Anna111 skriver:

jeg har det hver gang op til mens

Anmeld

5. august 2013

LilleLene

Anna111 skriver:

Tak for svar tør ikke håbe på at kunne være gravid igen da jeg mistede for anden gang for en månede siden vi har prøvet 2år nu

ej det er jeg da ked af at høre

men hvis de er mere ømme end normalt, ville jeg nok teste

Anmeld

5. august 2013

anna111

esioul skriver:

jeg har det hver gang op til mens

Okay tak for svar så er det nok meget normalt

Anmeld

5. august 2013

anna111

LilleLene skriver:

ej det er jeg da ked af at høre

men hvis de er mere ømme end normalt, ville jeg nok teste

Tak tror jeg vil vente og se om min mens ikke kommer på onsdag og vis den ikke gør vil jeg da prøve at teste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.