så vred!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
6 svar
6 synes godt om
4. august 2013

DianaRJS

vi kan bestille tid ved lægen over internettet hvilket jeg så gjorde sidste mandag, da jeg fandt en knude under Andreas's arm og man blvier self nervøs for om der er noget i det...

og hvad jeg får tilbage af svar af min læge er at det behøver jeg ikke en tid til, for det er sikekr bare en fedtknude!

FØJ hvor er jeg rasende, hvordan kan hun vurdere ud fra en mail at det er en fedknude? det kan hun jo forhelvede ikke uden at have kigget på den... og så beskydler hun mig for ikke at overholde lægeting.... er sku da hende der er totalt skør i låget! ARGHHHHH GI MIG NY LÆGE NU!

Er fanme ikke rart at være nervøs over sådan ngoet og så få sådan en besked tilbage... dumme dumme dumme..... KOST! -.-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Mi&Mi

DianaRJS skriver:

vi kan bestille tid ved lægen over internettet hvilket jeg så gjorde sidste mandag, da jeg fandt en knude under Andreas's arm og man blvier self nervøs for om der er noget i det...

og hvad jeg får tilbage af svar af min læge er at det behøver jeg ikke en tid til, for det er sikekr bare en fedtknude!

FØJ hvor er jeg rasende, hvordan kan hun vurdere ud fra en mail at det er en fedknude? det kan hun jo forhelvede ikke uden at have kigget på den... og så beskydler hun mig for ikke at overholde lægeting.... er sku da hende der er totalt skør i låget! ARGHHHHH GI MIG NY LÆGE NU!

Er fanme ikke rart at være nervøs over sådan ngoet og så få sådan en besked tilbage... dumme dumme dumme..... KOST! -.-

Ej, hvad fanden er det dog for en dum læge
det er slet ikke i orden, at hun siger hvad hun tror det er, når hun ikke har set på det!
Havde fundet en ny læge, havde ikke fundet mig i det!

Anmeld

5. august 2013

MorDk

Hold nu op en K*lling! Husk at klage over det og så må du ringe dem op og kræve at din søn bliver tilset ellers går du videre med det. Og så bagefter skifter du lige læge!!

Anmeld

5. august 2013

DianaRJS

MorDk skriver:

Hold nu op en K*lling! Husk at klage over det og så må du ringe dem op og kræve at din søn bliver tilset ellers går du videre med det. Og så bagefter skifter du lige læge!!

har jeg satme også tænkt mig, venter på telefontid her kl 10 ....

nøj hvor er det langtid siden jeg har været så arrig....!

men det her blev alvoren i det lægeskift jeg har snakket om jeg ville have, for det er simpelthen langt fra iorden... og sådan vil jeg sku ikke behandles, og slet ikke af en læge!

Anmeld

5. august 2013

MorDk

DianaRJS skriver:

har jeg satme også tænkt mig, venter på telefontid her kl 10 ....

nøj hvor er det langtid siden jeg har været så arrig....!

men det her blev alvoren i det lægeskift jeg har snakket om jeg ville have, for det er simpelthen langt fra iorden... og sådan vil jeg sku ikke behandles, og slet ikke af en læge!

Update????

Anmeld

5. august 2013

DianaRJS

MorDk skriver:

Update????

det blev til kæmpe skideballe til min læge fra en af de andre læger, og jeg fik en af de andre læger i huset som læge, hvorpå de beklagede meget, for det var self noget der skulle kigges på....

så nu håber jeg aldrig at det sker i det lægehus igen -.-

Anmeld

5. august 2013

MorDk

DianaRJS skriver:

det blev til kæmpe skideballe til min læge fra en af de andre læger, og jeg fik en af de andre læger i huset som læge, hvorpå de beklagede meget, for det var self noget der skulle kigges på....

så nu håber jeg aldrig at det sker i det lægehus igen -.-

SÅÅÅÅDAN!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.