skal man gemme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
6 svar
2 synes godt om
4. august 2013

Trine89

Skal man gemme de betalte regninger.?

Jah vi har stadig nogle ting som vi får på girokort, men skal man gemme papirene når de er betalt ? 

Men kan jo finde betalingerne på sin netbank hvis man skal vise at man har betalt dem. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Maise86

Trine89 skriver:

Skal man gemme de betalte regninger.?

Jah vi har stadig nogle ting som vi får på girokort, men skal man gemme papirene når de er betalt ? 

Men kan jo finde betalingerne på sin netbank hvis man skal vise at man har betalt dem. 

Det ved jeg ikke om man skal - jeg smider dem altid ud

Anmeld

4. august 2013

Trine89

Maise86 skriver:

Det ved jeg ikke om man skal - jeg smider dem altid ud

okey. tænker også det er da lidt voldsomt hvis man skal gemme alt de papir. 

Anmeld

4. august 2013

Maise86

Trine89 skriver:

okey. tænker også det er da lidt voldsomt hvis man skal gemme alt de papir. 

Ja og som du siger kan man jo se transaktionerne på netbank

Anmeld

4. august 2013

Trine89

Maise86 skriver:

Ja og som du siger kan man jo se transaktionerne på netbank

jah det er også det. 

Men tak for dit svar. kunne også være jeg bare skulle nosse mig sammen og så bare få de sidste ting tilmeldt til betalings service. så er vi da ude over det pjat med papir. hihi

Anmeld

4. august 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ville ALTID gemme papirerne i 2 år efter der er betalt for banken kan godt have at deres servere går ned og hvad gør du så for at bevise at du har betalt dem?...

har lidt for mange dårlig oplevelser med det offentliges tillid til en når man snakker med dem til at turde andet end at gemme papirer 3 år baglæns da det er så længe de kan gå bagud hvis de pludselig mener der er noget skal tilbagebetales...

Hvis ikke du gider have papiret flydende så tag billeder af det med digikam med datostempel på og smid det ind på pc'en eller en ekstern harddisk

Anmeld

4. august 2013

Trine89

Wampires skriver:

ville ALTID gemme papirerne i 2 år efter der er betalt for banken kan godt have at deres servere går ned og hvad gør du så for at bevise at du har betalt dem?...

har lidt for mange dårlig oplevelser med det offentliges tillid til en når man snakker med dem til at turde andet end at gemme papirer 3 år baglæns da det er så længe de kan gå bagud hvis de pludselig mener der er noget skal tilbagebetales...

Hvis ikke du gider have papiret flydende så tag billeder af det med digikam med datostempel på og smid det ind på pc'en eller en ekstern harddisk

Se det var nu slet ikke dumt med at gemme dem digitalt. Kan jo bare scanne det ind. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.