uha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.157 visninger
48 svar
14 synes godt om
4. august 2013

mulle85

imorgen er der kun en uge til min bette dreng begynder i dagpleje, føler mig jo slet ikke klar til og overlade ham til andre, han er jo stadig bare min bette baby, synes godt nok sådan en barsel forsvinder hurtigt!

håber i alle har haft ligeså god ferie som mig!

nu lige lidt billeder!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

GUSO

mulle85 skriver:

imorgen er der kun en uge til min bette dreng begynder i dagpleje, føler mig jo slet ikke klar til og overlade ham til andre, han er jo stadig bare min bette baby, synes godt nok sådan en barsel forsvinder hurtigt!

nu lige lidt billeder!

Kender godt følelsen, har også en basse der starter den 12 og hjælp jeg er ved at dø

Anmeld

4. august 2013

mulle85

GUSO skriver:

Kender godt følelsen, har også en basse der starter den 12 og hjælp jeg er ved at dø

Ja for den, man føler sig slet ikke klar, men mon ikke det er os der får det slemmest!

Anmeld

4. august 2013

GUSO

mulle85 skriver:

Ja for den, man føler sig slet ikke klar, men mon ikke det er os der får det slemmest!

Det håber jeg da Albert skal heldigvis op til storesøsters dagpleje mor hun er helt fantastisk så det hjælper da lidt på det, meen det kommer nu nok til at tage sin tid alligevel bliver skisme hårdt

Anmeld

4. august 2013

Juliekp

mulle85 skriver:

nu lige lidt billeder!

Held og lykke Min datter starter i dagpleje imorgen, puha hvor blev tiden af...

Ps. din dreng er da for skøn!

Anmeld

4. august 2013

mulle85

GUSO skriver:

Det håber jeg da Albert skal heldigvis op til storesøsters dagpleje mor hun er helt fantastisk så det hjælper da lidt på det, meen det kommer nu nok til at tage sin tid alligevel bliver skisme hårdt

Tror hurtigt de vænner sig til det nok mere os!:p men du er heldig med at du kender dagolejemoren i det mindste så du ved hvordan hun er osv!

Anmeld

4. august 2013

mulle85

Juliekp skriver:

Held og lykke Min datter starter i dagpleje imorgen, puha hvor blev tiden af...

Ps. din dreng er da for skøn!

Tusind tak, og held og lukke til dig også! puha sådan en barsel flyver jo faktisk afsted og de bliver hurtigt store! tusind tak, det kan jeg kun gi dig ret i han er! hihi

Anmeld

4. august 2013

GUSO

mulle85 skriver:

Tror hurtigt de vænner sig til det nok mere os!:p men du er heldig med at du kender dagolejemoren i det mindste så du ved hvordan hun er osv!

Ja jeg er heldig men har også en dreng der er ekstremt glad for sin mor og meget stærkt knyttet til mig, vi har været indlagt i lang tid sammen da han er hjerte opereret og det sætter sine spor alt held og lykke med opstart af din skønne guldklump

Anmeld

4. august 2013

Juliekp

mulle85 skriver:

Tusind tak, og held og lukke til dig også! puha sådan en barsel flyver jo faktisk afsted og de bliver hurtigt store! tusind tak, det kan jeg kun gi dig ret i han er! hihi

Tusind tak!  Hun skal nok tage det pænt, det nok mere mor her der er lidt ked hehe..

Ja det gør den.. Synes bare næsten lige jeg har født, men lille fisen er snart 7 mdr. 

Anmeld

5. august 2013

mulle85

GUSO skriver:

Ja jeg er heldig men har også en dreng der er ekstremt glad for sin mor og meget stærkt knyttet til mig, vi har været indlagt i lang tid sammen da han er hjerte opereret og det sætter sine spor alt held og lykke med opstart af din skønne guldklump

Det lyder heller ikke rart! håber han er okay igen og held og lykke til dig også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.