Hjemmetest for blærebetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.342 visninger
8 svar
1 synes godt om
4. august 2013

camilla10

Nogen der ved,om man kan købe hjemmetest for blærebetændelse på apoteket?

Har bare en vag fornemmelse og vil blive så pinlig over at spilde lægens tid, hvis det bare er for mig ukendte graviditetssymptomer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Mini us

camilla10 skriver:

Nogen der ved,om man kan købe hjemmetest for blærebetændelse på apoteket?

Har bare en vag fornemmelse og vil blive så pinlig over at spilde lægens tid, hvis det bare er for mig ukendte graviditetssymptomer..

Det kan du sagtens og du skal kigge efter om der er både nitrit og leukocytter for er der det er det en urinvejsinfektion man kan sagtens have leukocytter i urinen uden at det er urinvejsinf.

Leukocytter er bare hvide blodlegemer - celler i blodet som skal beskytte mod virus.

Har vedhæftet billede af den test jeg har købt på apoteket og der er maaaange teststrimler

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. august 2013

camilla10

Mini us skriver:

Det kan du sagtens og du skal kigge efter om der er både nitrit og leukocytter for er der det er det en urinvejsinfektion man kan sagtens have leukocytter i urinen uden at det er urinvejsinf.

Leukocytter er bare hvide blodlegemer - celler i blodet som skal beskytte mod virus.

Har vedhæftet billede af den test jeg har købt på apoteket og der er maaaange teststrimler

Åh, godt  Så kan jeg nøjes med at gå på apoteket i morgen. Kan du huske prisen?

Anmeld

4. august 2013

Mini us

camilla10 skriver:

Åh, godt  Så kan jeg nøjes med at gå på apoteket i morgen. Kan du huske prisen?

Det kan du koster tæt på de 300 men der er til mange gange

Anmeld

4. august 2013

camilla10

Mini us skriver:

Tusinde tak for svar 

Anmeld

4. august 2013

Mumto3

Mini us skriver:

hold da op det er mange penge! Men så er der vel også nærmst 100stk i ?

I sin tid da jeg var gravid og jeg var tæt på at få svangerskabsforgiftningen, der fik jeg lov til at tage nogle med hjem fra jordemoderen, så jeg kunne teste mig selv. Det har jeg godt nok været glad for. Jeg kunne godt finde på at købe en gang strimler, for det er rigtig rart at kunne chekke selv, også i forhold til børnene. Det er meget mere udramastiks at gøre det hjemme, end at skulle til læge, og de skal tisse i et lille glas m.m.

Anmeld

4. august 2013

Mini us

Mumto3 skriver:

hold da op det er mange penge! Men så er der vel også nærmst 100stk i ?

I sin tid da jeg var gravid og jeg var tæt på at få svangerskabsforgiftningen, der fik jeg lov til at tage nogle med hjem fra jordemoderen, så jeg kunne teste mig selv. Det har jeg godt nok været glad for. Jeg kunne godt finde på at købe en gang strimler, for det er rigtig rart at kunne chekke selv, også i forhold til børnene. Det er meget mere udramastiks at gøre det hjemme, end at skulle til læge, og de skal tisse i et lille glas m.m.

Ja d er mange penge mem måske de har andre som er billigere?? De er rigtig gode at have når man er gravid

Anmeld

4. august 2013

Mumto3

Mini us skriver:

Ja d er mange penge mem måske de har andre som er billigere?? De er rigtig gode at have når man er gravid

jeg kan se at det er 'den store' du har fået, der tester for 7 forskellige ting, jeg tror den lille der tester for 5 forskellig ting er nok i forhold til blærebetændelse. Måske den er billigere....

Anmeld

4. august 2013

Mini us

Mumto3 skriver:

jeg kan se at det er 'den store' du har fået, der tester for 7 forskellige ting, jeg tror den lille der tester for 5 forskellig ting er nok i forhold til blærebetændelse. Måske den er billigere....

Ja det tror jeg du har ret i håber urinen er ren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.