Åhhhh! Jeg er så frustreret at jeg snart kaster sofabordet ud i haven!!
Vi har tre børn, er gift, har hus, hund og herstal lysestager. Men i de 7 år vi har været sammen har jeg ikke fået en eneste rigtig gave af ham, og jeg er så ked af det, siger det til ham og får svaret HVIS MAN PLAGER FÅR MAN INTET. Ej okay, men jeg får jo heller intet når jeg ikke spørg ?

Jeg vil så gerne ha en eller anden gave af kærlighed jeg kan ha på ud, og elske for altid og ja, vide at jeg har fået det fordi han elsker mig. Men han synes det må være rigeligt at han f.eks slår græs ind i mellem og køber blomster med hjem når jeg ber om det for at pynte i stuen. Det er bare ikke skide romantisk vel. Jeg har selv købt alle mine fødselsdagsgaver på nær den første (en bog som jeg blev så glad for og som jeg altid har ved mig, den er desværre for stor til at sætte i en halskæde), og det er bare heller ikke skide romantisk at få hans kort og beskeden om MAX 400kr, og det må gerne være noget vi alle får glæde af. Pff, jeg er træt af gulvtæpper og sofapuder og køkkenudstyr som gave (og så føles det også lidt vattet for vi har fælles økonomi og når jeg selv køber og selv pakker ind, selv skriver kort- SÅ ER DET SGU IKKE FRA HAM ALTSAÅ! Men det er jeg jo utaknemmelig hvis jeg nævner og så kommer den gamle traver om at hvis man plager får man intet, men det gør jeg jo alligevel ikke? Og vi mangler ikke engang penge. Er romantikken død eller er det bare min mand der er? Og så stikker det også lidt, for han har aldrig holdt sig for god til at fortælle om alle de fine ting han har købt til sine ekser

Det gider jeg bare ikke høre vel! Bliver ked af det, og så siger han straks jeg er jaloux. Og ja, det er jeg. Jeg har født hans børn og han siger jeg er kvinden i hans liv, så hvorfor får jeg intet? Nogle gange når jeg har en dum dag, tænker jeg om han overhovedet bryder sig om mig, om han har valgt mig fordi jeg var nem? En god husmor, og havde en god røvfuld penge dengang
Anmeld