To rotte snuder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. august 2013

Anonym trådstarter

Ja... Jeg er nu stoppet med at amme, og der er næsten ikke mere mælk i mine bryster. Nu ligner de bare to tarvelige rotte snuder 

Der er stadig lidt mælk i, og Gud hvor jeg frygter at se dem HELT uden mælk 

Øv hvor er det surt, når jeg ellers har haft så pæne naturlige bryster inden amning. vil gerne have lavet mine bryster, men det bliver efter nummer 2 

puuuh... måtte lige ud med det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Juliekp

Ja... Jeg er nu stoppet med at amme, og der er næsten ikke mere mælk i mine bryster. Nu ligner de bare to tarvelige rotte snuder 

Øv hvor er det surt, når jeg ellers har haft så pæne naturlige bryster inden amning. vil gerne have lavet mine bryster, men det bliver efter nummer 2 

Puha hvor kan jeg godt huske hvordan mine bryster så ud efter amning og jeg ammede endda kun 1 mdr.. Jeg var sønder knust af synet, men fik dem lavet 3 mdr. efter og har aldrig været gladere

Kæmpe knus til dig 

Anmeld

4. august 2013

Karina84

Hvis det er nogen trøst, saa ser mine ogsaa rigtig triste ud og hæææænger efter 2 børn.... Og jeg ammede endda kun den store i 2-3mdr. og den mindste slet ikke 

Saa det er graviditeten der sætter sine spor-

Anmeld

4. august 2013

Anonym trådstarter

Juliekp skriver:

Puha hvor kan jeg godt huske hvordan mine bryster så ud efter amning og jeg havde endda kun 1 månede. Jeg var sønder knust af synet, men fik dem lavet 3 mdr. efter og har aldrig været gladere

Kæmpe knus til dig 

Jeg ammede dog i 10mdr. Men det er så forfærdeligt. Alt ens kvindelighed sidder i de bryster, og nu er jeg næsten helt flad, med to små buler hehe.

er glad for at hører at du er glad for dine nu. Håber jeg får mine lavet også 

Anmeld

4. august 2013

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Hvis det er nogen trøst, saa ser mine ogsaa rigtig triste ud og hæææænger efter 2 børn.... Og jeg ammede endda kun den store i 2-3mdr. og den mindste slet ikke 

Saa det er graviditeten der sætter sine spor-

Ja det er ikke sjovt, jeg har ellers sluppet utrolig godt fra alle andre spor af graviditeten, meeeeeeen nu bøder jeg så med mine forlygter hehe 

Anmeld

4. august 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Jeg ammede dog i 10mdr. Men det er så forfærdeligt. Alt ens kvindelighed sidder i de bryster, og nu er jeg næsten helt flad, med to små buler hehe.

er glad for at hører at du er glad for dine nu. Håber jeg får mine lavet også 

Ja det er helt utroligt hvad bryster betyder for nogle af os kvinder Du har nemlig helt ret, det er vores kvindelighed.

Håber også du får lavet dine en dag  Ved hvor meget det betyder

Anmeld

4. august 2013

Anonym trådstarter

Juliekp skriver:

Ja det er helt utroligt hvad bryster betyder for nogle af os kvinder Du har nemlig helt ret, det er vores kvindelighed.

Håber også du får lavet dine en dag  Ved hvor meget det betyder

Tak  Der går nok desværre nogen år. 

Men jeg må simpelthen have det lavet hihi

Anmeld

4. august 2013

LilleLene

Anonym skriver:

sådan har jeg det også

Anmeld

4. august 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Tak  Der går nok desværre nogen år. 

Men jeg må simpelthen have det lavet hihi

Det er da også bedst at vente til man har fået de børn man gerne vil ha'  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.