Bedsteforældre-dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
6 svar
3 synes godt om
4. august 2013

Anja82

Jeg tænker på at lave en bedsteforælder-dag i min dagpleje. Tænker at det skal være op til december, så de kan komme f.eks kl 15 til æbleskiver og så kan de lave en dekoration med deres barnebarn og lege. Afslutning kl 17.

har overvejet at det skulle være om formiddagen, men der er de fleste bedsteforældre jo på arbejde.

Hvad tænker du om dette initiativ - tror du det er noget dine forældre/svigerforældre/bare en af dem ville tage med til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Monski

Privatdagplejen-mariemarolle.dk skriver:

Jeg tænker på at lave en bedsteforælder-dag i min dagpleje. Tænker at det skal være op til december, så de kan komme f.eks kl 15 til æbleskiver og så kan de lave en dekoration med deres barnebarn og lege. Afslutning kl 17.

har overvejet at det skulle være om formiddagen, men der er de fleste bedsteforældre jo på arbejde.

Hvad tænker du om dette initiativ - tror du det er noget dine forældre/svigerforældre/bare en af dem ville tage med til?

Så hyggeligt!
De havde det i anthons dagpleje og har det også i han børnehave - den institution jeg arbejde i har det også og det er SÅ hyggeligt

Anmeld

4. august 2013

Juliekp

Super god idé! 

Min mor ville elske det, også kærestens mor for den sags skyld og er 100% sikker på at de med glæde tog fri fra arbejde for sådan en dag med deres barnebarn.

Håber der kommer sådan en dag i min datters dagpleje

Anmeld

4. august 2013

Anja82

Monski skriver:

Så hyggeligt!
De havde det i anthons dagpleje og har det også i han børnehave - den institution jeg arbejde i har det også og det er SÅ hyggeligt

I mine børns børnehave har de også bedsteforældredag, dog om foråret og om formiddagen.. Og mine børn samt min mor har også altid været glade for denne dag 

Men nu flytter vi snart i et hus, som giver mere albuerum, så tænker at lave en årlig bedsteforælderdag og forælderdag f.eks noget sommer-spisning. Overvejer også en eftermiddag hvor søskende er velkomne til at komme at lege (med forældre)

Anmeld

4. august 2013

Anja82

Juliekp skriver:

Super god idé! 

Min mor ville elske det, også kærestens mor for den sags skyld og er 100% sikker på at de med glæde tog fri fra arbejde for sådan en dag med deres barnebarn.

Håber der kommer sådan en dag i min datters dagpleje

Se evt svar til monski  

Anmeld

4. august 2013

Juliekp

Privatdagplejen-mariemarolle.dk skriver:

I mine børns børnehave har de også bedsteforældredag, dog om foråret og om formiddagen.. Og mine børn samt min mor har også altid været glade for denne dag 

Men nu flytter vi snart i et hus, som giver mere albuerum, så tænker at lave en årlig bedsteforælderdag og forælderdag f.eks noget sommer-spisning. Overvejer også en eftermiddag hvor søskende er velkomne til at komme at lege (med forældre)

Anmeld

4. august 2013

tweety2060

det lyder som en god ide
der var forældre dag i den kommunale dp, dog foregik det i en af legestuedagene, men om formiddagen. Lillepigens bedsteforældre tog med glæde fri og hyggede med hende.
Kan godt følge dig med om det skal være om eftermiddagen for alle kan deltage, men tror det er vigtigt at have med i overvejelserne hvor gamle børnene er.... for er de små så kunne det blive en lang dag, og måske mere "ulvetime" ???

Vores DP holder også sommerferie afslutning hver år, hvor vi forældre deltager til let arrangement, det er SÅ hyggeligt og dejligt at hun vil bruge fritid på os Det varmer rigtig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.