Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ESV skriver: Må jeg spørge hvor gamle dine unger er?
Må jeg spørge hvor gamle dine unger er?
Ja da. De er et og to et halvt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
EnGodMor skriver: Ja da. De er et og to et halvt
ESV skriver: Hvordan klare du et alm arbejde uden nogensinde at være væk fra dem i mere end 7timer? Og har de sådan virkelig aldrig sovet ude fx hos bedste forældre?
Hvordan klare du et alm arbejde uden nogensinde at være væk fra dem i mere end 7timer? Og har de sådan virkelig aldrig sovet ude fx hos bedste forældre?
De syv timer om dagen er mens jeg er på arbejde.
Og nej de har endnu ikke sovet ude hos bedsteforældrene eller noget endnu.
Kan egentlig heller ikke se at der er noget galt i det.
Elias2010<3 skriver: AMin kæreste skal på rigtig mandehørme tur til Prag med 7 venner her på onsdag.. Glæder mig rigtig meget på hans vegne, tror det bliver super fedt for ham. han tager afsted med dem 2 gange om året.. I januar/februar måned hvert år tager de 10 dage på skitur hvor Elias og jeg er alene hjemme det er skide hårdt, men ved at han hygger sig Han siger tit til mig at jeg skal tage på charterrejse med en veninde, men kan ikke få mig selv til det... har i været væk fra jeres børn en hel uge i træk??? Min dreng er snart 3 år
AMin kæreste skal på rigtig mandehørme tur til Prag med 7 venner her på onsdag..
Glæder mig rigtig meget på hans vegne, tror det bliver super fedt for ham.
han tager afsted med dem 2 gange om året.. I januar/februar måned hvert år tager de 10 dage på skitur hvor Elias og jeg er alene hjemme
det er skide hårdt, men ved at han hygger sig
Han siger tit til mig at jeg skal tage på charterrejse med en veninde, men kan ikke få mig selv til det...
har i været væk fra jeres børn en hel uge i træk??? Min dreng er snart 3 år
Tauf skriver: AFSTED MED DIG!!!!!!!!! (jeg kan godt være den som tager med dig)Jeg er sikker på at Elias og din mand også ville hygge sig rigtig godt der hjemme alene Hvilket de sikkert ville ha godt af:-D
AFSTED MED DIG!!!!!!!!! (jeg kan godt være den som tager med dig)Jeg er sikker på at Elias og din mand også ville hygge sig rigtig godt der hjemme alene Hvilket de sikkert ville ha godt af:-D
Jeg er slet ikke i tvivl om at de ville hygge sig!
Meeeeeen ... Ved at jeg ikke kan !
jeg har været SÅ tæt på at bestille rejse med en veninde 2 gange, men er hoppet fra hver gang
kunne faktisk godt overveje en "roadtrip" i Danmark med min veninde, høre laaaangt væk, leje sig ind på hotel og ha en super fed aften. Hvis ikke jeg bliver gravid i denne omgang skal det da planlægges
Min kæreste skal på rigtig mandehørme tur til Prag med 7 venner her på onsdag.. Glæder mig rigtig meget på hans vegne, tror det bliver super fedt for ham. han tager afsted med dem 2 gange om året.. I januar/februar måned hvert år tager de 10 dage på skitur hvor Elias og jeg er alene hjemme det er skide hårdt, men ved at han hygger sig Han siger tit til mig at jeg skal tage på charterrejse med en veninde, men kan ikke få mig selv til det... har i været væk fra jeres børn en hel uge i træk??? Min dreng er snart 3 år
Min kæreste skal på rigtig mandehørme tur til Prag med 7 venner her på onsdag..
For et par måneder siden var jeg afsted i 4 dage på venindetur og til august skal jeg afsted en uge på studietur. Min søn bliver 2 til oktober.
Jeg var meget tæt med ham hele hans første år hvor jeg ammede ham. Han var næsten halvandet første gang han overnattede ude (hos mormor og morfar). Han er en utroligt tillidsfuld dreng der har et meget tæt forhold til sin far, så jeg er ikke bekymret for at de nok skal klare den. Men jeg er spændt på hvordan jeg klarer den. 4 dage, der savnede jeg ham godt nok meget den sidste dag, så en uge... Heldigvis kommer der til at være masser af indtryk og ske en masse.
Jeg har ikke været væk fra min datter en uge endnu men tager på tøsetur til NYC om et par måneder, så der skal jeg være væk fra hende i en uge. Jeg har været væk fra hende i 2 dage og hende og hendes far havde rigtig hygget sig, så det er jeg sikker på de også kommer til næste gang. Jeg kommer nok til at savne hende mere, men alle os tøser, der skal afsted, har alle børn i alderen 9-18 måneder, så vi kan bakke hinanden op, når savnet melder sig .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128