futter og babyfødder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.327 visninger
9 svar
6 synes godt om
4. august 2013

Diana2013

måske et dumt spørgsmål, bruger man futter til nyfødte og i såfald hvad størrelse, eller er det heldragter for at holde babyens små fødder varme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Diana2013

opper da den hurtigt forsvandt, og er ved at webshoppe

Anmeld

4. august 2013

Aabye

Bum bum.. Det kommer jo helt an på årstiden.. Til min den yngste brugte jeg futter.. Han er født i oktober og her er ærlig talt skide fodkoldt.. Derfor fik han futter..

Den store brugte jeg det ikke til men han er også født i april.. og det år han blev født var der simpelthen så hammer varmt så det ikke var nødvendigt med futter

Anmeld

4. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kommer an på årstid  Vores er vinterbarn, vi bor i lejlighed, og her er ikke koldt nogensinde  i starten havde han enten strømper på eller heldragt m fødder, og når vi var ude havde han et sæt på i uld, bestående af dragt, futter, luffer og en elefanthue  

senere begyndte han at sparke sokkerne af og så købte  vi  melton futter, der er størrelsen angivet i måneder mener jeg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. august 2013

Diana2013

Line - med 2 boblinger skriver:

Bum bum.. Det kommer jo helt an på årstiden.. Til min den yngste brugte jeg futter.. Han er født i oktober og her er ærlig talt skide fodkoldt.. Derfor fik han futter..

Den store brugte jeg det ikke til men han er også født i april.. og det år han blev født var der simpelthen så hammer varmt så det ikke var nødvendigt med futter

jeg skal føde i december, så det er nok en god ide, det var bare fordi der var en der fortalte at nyfødte ikke kunne holde på strømper så man skulle kun købe heldragter jeg er egentlig faldet lidt for denne her, og tænkte man kunne bruge en langærmet body og så et par futter, eller er det ikke godt til en nyfødt ? tusinde tak for svar
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Diana2013 skriver:

jeg skal føde i december, så det er nok en god ide, det var bare fordi der var en der fortalte at nyfødte ikke kunne holde på strømper så man skulle kun købe heldragter jeg er egentlig faldet lidt for denne her, og tænkte man kunne bruge en langærmet body og så et par futter, eller er det ikke godt til en nyfødt ? tusinde tak for svar

Jo, det vil da være fint strømpebukser er også super, så de ikk sparker strømperne af

Anmeld

4. august 2013

Diana2013

Mor11 skriver:

Jo, det vil da være fint strømpebukser er også super, så de ikk sparker strømperne af

årrh ja tusinde tak

Anmeld

4. august 2013

Aabye

Diana2013 skriver:

ØJ hvor er den fin den dragt.. En langærmet body og et par strømpebukser kan du sagtens putte inde under den der.. 

Man kan få futter (sutsko) der ligesom er en rem i du kan spænde ind ellers.. Og ellers hvis du kender nogen der kan strikke eller hækle (eller hvis du selv kan) så kan du jo selv gå igang med nogle lækre futter... 

Anmeld

4. august 2013

M (:

Diana2013 skriver:

måske et dumt spørgsmål, bruger man futter til nyfødte og i såfald hvad størrelse, eller er det heldragter for at holde babyens små fødder varme

Vi brugte heldragter og strømpebukser - strømper var ingen succes de første 3 mdr. (:

(Dog havde han for vane at trække benene op under sig, så fødderne  ikke befandt sig i heldragternes bukseben, men oppe ved maven )

Anmeld

4. august 2013

Juliekp

Diana2013 skriver:

Min datter er fra Januar'13 og der var hundekoldt, så hun havde futter på fra H&M uden på sine strømpe bukser. Hvis hun ikke havde strømpebukser på havde hun bare bukser på, sokker og så futter uden på.

Vi droppede helt heldragter, fordi enten var hendes fødder for større eller også træk hun sine ben op, så hendes fødder nærmest befandt sig oppe ved maven. Siden der har hun aldrig haft en heldragt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.