Hvornår kunne i teste positivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår teste positivt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.546 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg er selv 3+1 idag hvis jg altså er gravid.
Så ville hører hvornår i kunne teste positivt.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

asff

Anonym skriver:

Svaret 3+0 - meeeen det var kun mig der kunne se det dagen efter kunne man se det bedre.. Og så fortsatte udviklingen bare det var også meget tidligt!

Anmeld

4. august 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

4+0 begge gange ... aner ikke om jeg har kunne teste positiv før, for har ikke prøvet, testede først da jeg havde udebelev mens første dag  

Anmeld

4. august 2013

Frk.S

Jeg testede positivt 3+6. (ville have ventet til forventet mens dag, dagen efter - men det KUNNE jeg bare ikke!   ). 

Nå, men jeg prøvede ikke at teste tidligere end det. Til gengæld var den rigtig fint positiv - der var ingen tvivl om at den var der, selvom det ikke var morgenurin.

Anmeld

4. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Nu skriver jeg senere. for jeg har aldrig været fan af at man skal stå med 20 test hver dag for så føles det da først som en evighed og en "besværlig rejse" at blive gravid.

Anmeld

4. august 2013

Mie89

Jeg fik to tydelige streger med eftermiddagsurin, da jeg var 3+4, så det har jeg stemt  Men tror da måske godt jeg kunne haft testet positivt lidt før det !

Anmeld

4. august 2013

Anonym trådstarter

mie89 skriver:

Jeg fik to tydelige streger med eftermiddagsurin, da jeg var 3+4, så det har jeg stemt  Men tror da måske godt jeg kunne haft testet positivt lidt før det !

Hold da op det var tidligt

Anmeld

4. august 2013

Mie89

Anonym skriver:

Hold da op det var tidligt

Ja det var meget tidligt .. Testede egentlig bare for sjov, havde ikke regnet med at den ville vise noget, men det gjorde den altså ! Så skyndte mig at tage en test mere som også viste positiv , og bekræftede det så med en Clear Blue to dage efter 

Anmeld

4. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

jeg har sagt senere end 4+0 og det er meget senere, første gang fandt jeg først ud af jeg var gravid da jeg var 5 mdr henne, havde stadig mens og hverken blodprøver eller urintest ved lægen opfangede det, så var en mavescanning pga kramper der "registrede" det. Anden gang testede jeg positiv 12+4 og denne her gang med tvillinger 10+2

Anmeld

5. august 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg har svaret senere end 4+0. Jeg var 4+2 med min datter for 3 år siden og 4+1 i denne graviditet - jeg ventede med at teste til jeg skulle have min mens (selvom det er møgsvært) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.