sbs78 skriver:
Nej nej det er ikke omvendt
Freja er bare den sejeste pige, når vi er af sted med hende. selve "indgrebet" vare kun ca 10min. og det forgår under fuldt narkose. Selvfølgelig har hun ondt bagefter, men ikke noget specielt.
Ja det er meget rat at se/snakke med andre, hvis børn har det samme. Vi snakkede med en mor oppe på klinikken. Hvor faren nærmeste havde taget afstand til hans barn pga mærket. Men efter at de havde været på klinikken, sagde han "De kommer jo ind på samlebånd" og blev meget afslappet med det. Nu har vi været i gang i snart 2år, så vi har set mange dejlige børn med hver deres mærke
Jeg har mange gange ønsket at der fandes en gruppe eller noget andet hvor vi forælder kunne dele erfaring med hinanden, for ja nogle gange synes man, at ens barn er den eneste i verden med sådan et mærke.
Mange, mange tak fordi du fortælle mig det her, jeg har gået rundt og været så lettet siden du sagde det 
Det kan jeg godt følge, det der med at gerne ville snakke med andre om det. Vi får jo af vide at hun er sød og dejlig, smuk og kær, og at hendes mærke bare er et nuttet lille tegn ved hende, men sådan følgtes det ikke, i hvert fald ikke for mig. For mig er det en konstant bekymring, og jeg troede faktisk ikke rigtig at der var andre med "samme problem" 
Stakkels mor og far
Hvad mente han med samlebånd? 
Anmeld