Ihhh :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juli 2009

Githa N

Hejsa

Ville lige høre jeres menig om dette - jeg er en pige på 22 år. Jeg har haft den samme kæreste gennem 2 år og elsker ham virkelig højt.

Jeg er nu gået 2 mdr. ca over tid mht menstruation (11. maj og til i dag, den 14. juli) Har taget 3 graviditetstest herhjemme og fået en hos lægen - som alle var negative. Min læge sagde det var meget normalt, men sys jeg ikk - det er jo 2 perioder jeg er hoppet let og elegant over  Hun sage jeg ku komme tilbage om 2 uger hvis intet var sket - en uge siden jeg var hos hende i dag - hvis det var og så evt få taget en blodprøve for et eller andet..

Har læst at det ikk er sikkert ens hcg er så højt at testen kan måle det og bliver jo derfor lidt i tvivl...

Beklager det blev lidt langt, men er bare lidt i vildrede og håber inderligt der er nogle der vil kommentere lidt til dette..

På forhånd tak, Githa..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

LineD

Tja, det er svært at komme med et konkret bud på hvad du kan være, for når testene er negative, og hvis du ellers ingen symptomer på graviditet har, så kan det jo være noget så simpelt som kuk i hormonerne, nu ved jeg ikke om du er på p-piller eller hvordan? Men hvis man springer en menstruation over i ny og næ på p-piller kan det også lave kuk i det hele
Men om ikke andet så få blodprøven hos lægen, så i kan se hvorvidt du har HCG i blodet, og i så fald hvor meget/lidt

Mange gange held og lykke med det herfra

Anmeld

14. juli 2009

Githa N

Mht symptomer så er jeg svimmel, har kvalme, ømme bryster og mavekramper... Og nej, er ikke på p-piller - et halvt års tid siden jeg stoppede med dem - led af blærebetændelse og så var der noget i dem der gjorde jeg ikk måtte få p-piller mere der..Men ellers så plejer mine perioder at komme meget slavisk.. men ja, må tage et smut forbi lægen - igen - og få taget en blodprøve.. så må vi se  

mange tak for det hurtige svar i hvert fald

Anmeld

14. juli 2009

Diana...

Jeg er før gået 3 måneder over uden at være gravid og ja faktisk os 2 måneder har jeg os prøvet så ja det er altså meget normalt jeg har dog så vidst begge gange at jeg ikke var gravid få jeg testet ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.