En madplan lidt ud over det sædvanlige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
8 svar
4 synes godt om
4. august 2013

EnSødMor

Hej piger.  

Jeg er igang med at lave madplan, da manden starter på job imorgen efter ferie og jeg starter næste uge, så vi har ikke tid til at finde på mad sidst på dagen som vi plejer... Men jeg er bare så træt af at få det samme igen og igen...

Så hvad er jeres ynglingsret?

Hvad skal i ha til aften?

Tager også gerne imod ideer til min madplan som ikke skal indholde det almindelige.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Maja88

Frk-S skriver:

Hej piger.  

Jeg er igang med at lave madplan, da manden starter på job imorgen efter ferie og jeg starter næste uge, så vi har ikke tid til at finde på mad sidst på dagen som vi plejer... Men jeg er bare så træt af at få det samme igen og igen...

Tager også gerne imod ideer til min madplan som ikke skal indholde det almindelige.  

Vi skal have fiskedeller i aften..

Ellers er baconwraps et hit..

Risotto Med rejer og mascarpone

Squash lasagne

Revet squash med kødsovs. Squashen er istedet for pastaen

Anmeld

4. august 2013

Troldemommi

Maja88 skriver:

Vi skal have fiskedeller i aften..

Ellers er baconwraps et hit..

Risotto Med rejer og mascarpone

Squash lasagne

Revet squash med kødsovs. Squashen er istedet for pastaen

Mums  Hvad putter du i en baconwrap? Har aldrig prøvet sådan en før men vil gerne prøve

Monica 

Anmeld

4. august 2013

marloutti

Frk-S skriver:

Hej piger.  

Det er bare altid et problem at finde på spændende mad!

Her er lidt af hvad vi skal have i ugens løb:

I dag tacoskaller med oksekøds/tomatsovs og lækker salat

Kyllingefilet med tomatsovs og fuldkornspasta

Pitabrød med salat og måske tun (det er ikke helt bestemt)

Pølsemix og salat

Burgere med pulled pork og coleslaw

Grillet majs, hash browns og atomic buffalo turds (som er en chili med ost og pølse i omsvøbt med bacon)

Kyllingefilet med pikantostfyld svøbt i parmaskinke og ovnbagte kartofler og gulerødder...

Anmeld

4. august 2013

Maja88

Monica P skriver:

Mums  Hvad putter du i en baconwrap? Har aldrig prøvet sådan en før men vil gerne prøve

Monica 

Laver en dressing af miracle whip med forårsløg i og salt og peber

Smøres på en tortillia pandekage. Derefter den grønne salat man kan lide... bacon i skiver og tomat i skiver... rulles og voilla.. mega nem og lækker mad

Anmeld

4. august 2013

Alberte&Mor <3

Frk-S skriver:

Hej piger.  

Idag skal vi grille straks og have planksteak til. I ugen skal vi have pitabrød og karbonader med grønærter. Ellers ved jeg ikke lige endnu 

Anmeld

4. august 2013

Alberte&Mor <3

Idag skal vi grille straks og have planksteak til. I ugen skal vi have pitabrød og karbonader med grønærter. Ellers ved jeg ikke lige endnu 

UpS.... Vi skal have pastasalat til vores steaks 

Anmeld

4. august 2013

Troldemommi

Maja88 skriver:

Laver en dressing af miracle whip med forårsløg i og salt og peber

Smøres på en tortillia pandekage. Derefter den grønne salat man kan lide... bacon i skiver og tomat i skiver... rulles og voilla.. mega nem og lækker mad

Tak for det, det skal prøves

Anmeld

4. august 2013

Maja88

Monica P skriver:

Tak for det, det skal prøves

Pas på.... man bliver afhængig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.