risengrød i mikroovn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.572 visninger
9 svar
2 synes godt om
4. august 2013

Maja88

Kan man lave risengrød i mikroovnen med normale grødris.. hvis ja... hvordan gør man så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Maja88

Maja88 skriver:

Kan man lave risengrød i mikroovnen med normale grødris.. hvis ja... hvordan gør man så

Ingen som ved det

Anmeld

4. august 2013

Lullaby

Jo skriver senere, 

Anmeld

4. august 2013

Maja88

Lullaby skriver:

Jo skriver senere, 

Tak

Anmeld

4. august 2013

bøllen

Maja88 skriver:

Det kan man godt . Kan dog ikke lige huske lige nøjagtig men vi lavede det da vi lavede nyt køkken og Micro ovnen var vores eneste mulighed :-)

Anmeld

4. august 2013

Chris86

Jep
Den ris du skal bruge og så dæk risene... sæt igang og rør jævnligt... Du tilsætter bare mælk, når det er ved at koge ud og fortsætter bare til det er nok

Hvis kæresten ikke opdager det, laver jeg ALTID helst risengrøden i mikroovnen, da det ikke brænder på så let som i gryden

Anmeld

4. august 2013

Maja88

Chris86 skriver:

Jep
Den ris du skal bruge og så dæk risene... sæt igang og rør jævnligt... Du tilsætter bare mælk, når det er ved at koge ud og fortsætter bare til det er nok

Hvis kæresten ikke opdager det, laver jeg ALTID helst risengrøden i mikroovnen, da det ikke brænder på så let som i gryden

Tak skal du have... dækker du dem med vand til at starte med

Anmeld

4. august 2013

Chris86

Maja88 skriver:

Tak skal du have... dækker du dem med vand til at starte med

Niksen bruger kun sødmælk

Har godt hørt noget med at bruge vand i starten, når man koger i gryden... MEN de gange jeg har prøvet det, er det gået galt og grøden smager alt for meget af vand Så kun mælk her

Anmeld

29. september 2014

Babymad

Hej alle sammen selvom det er et stykke tid siden tråden blev brugt vil jeg alligevel videre give den opskrift på Risengrød i mikroen som vi bruger til vores aftensmad og hvis der hurtigt skal laves mad til børnene.

http://7opskrifter.dk/hurtig-og-nem-risengroed-i-mikroovn/

Anmeld

29. september 2014

Hck

Profilbillede for Hck
Maja88 skriver:

Bag på de fleste grødris pakker, så der en opskrift til risengrød i mikroovnen, jeg laver det altid i mikroovnen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.