Han banker mig - Det siger rygterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
9 svar
2 synes godt om
4. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte så det bliver kort.

Igår ringede min kæreste hjem til mig of fortalte at der går rygter om at han banker mig. Jeg kunne bare mærke vreden og jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv. Det er en af hans såkaldte venner  som muligvis har startet dette rygte. Men min kæreste er ikke sikker. For måske er det faktisk hans ex der har startet det. Vi ved ikke rigtrig hvad formålet med det er men det er virkelig ubehagligt. Har bare lyst til at svine den person til der har startet det. Men vil ikke ryge ned på den persons niveau. Vi afventer og ser... men ikke særlig fedt hvis rygterne breder sig. Hvad så? Hvordan ville I forholde jer? Min kæreste og jeg kender sandheden. Men hvordan vil det påvirke os? Tænker lidt på filmen "Jagten" Hvor folk trods hovedpersonens uskyld tænker: Hvad nu hvis....

Nogle gode råd?

Er faktisk rigtig vred!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Kløver

Tror ikke i kan gøre så meget andet end holde fast i uskylden, men så grimt nogle starter sådanne rygter

Anmeld

4. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Tror ikke i kan gøre så meget andet end holde fast i uskylden, men så grimt nogle starter sådanne rygter

Det er da bare så lavt! Fatter ikke hvorfor nogen starter sådan noget. Tror det er min kæreste personen ønsker at ramme. Det er virkelig ikke sjovt.

Anmeld

4. august 2013

Carina:-)

Ignorere det.

Der vil altid være sladder og rygter.

I næste uge er det nogen andre der bliver snakket om-

Det bedste forsvar er at ignorere det .

Anmeld

4. august 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Ignorere det.

Der vil altid være sladder og rygter.

I næste uge er det nogen andre der bliver snakket om-

Det bedste forsvar er at ignorere det .

Ja det havde vi også snakket om. At det bare var bedst. Men nu hvor det er en ven der måske har startet det så skal det venskab ligesom afsluttes efter min mening. For sådan noget gør venner ikke. Der har været problemer med denne person før. Men vi ved ikke om det er ham der har startet det. Derfor kan vi ikke sige noget endnu.

Anmeld

4. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

Det er da bare så lavt! Fatter ikke hvorfor nogen starter sådan noget. Tror det er min kæreste personen ønsker at ramme. Det er virkelig ikke sjovt.

Selvfølgelig er det ikke sjovt, er rygter jo aldrig, men så længe det kun er rygter og folk ikke blander politi eller kommune ind i det hele, kan der ikke ske noget. Men jeres sande venner vil også vide hvad der er sandt eller ej, eller snakke med dig om det fremfor at køre rygtet videre

Anmeld

4. august 2013

Carina:-)

Anonym skriver:

Ja det havde vi også snakket om. At det bare var bedst. Men nu hvor det er en ven der måske har startet det så skal det venskab ligesom afsluttes efter min mening. For sådan noget gør venner ikke. Der har været problemer med denne person før. Men vi ved ikke om det er ham der har startet det. Derfor kan vi ikke sige noget endnu.

Nej det kan jeg godt forstå.

Men som du selv skriver så er I ikke sikre.

Og jeg har mere end en gang oplevet at budbringeren af rygtet (altså den person der både fortalte om rygtet,men også fortalte hvem der havde startet rygtet) var reelt den person der havde startet hele balladen.

Forstår helt sikkert godt din vrede og frustration,men der vil bare altid være folk der ikke har så lidt indhold i deres liv at de prøver at skabe spænding  ved at starte rygter.

Anmeld

4. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Selvfølgelig er det ikke sjovt, er rygter jo aldrig, men så længe det kun er rygter og folk ikke blander politi eller kommune ind i det hele, kan der ikke ske noget. Men jeres sande venner vil også vide hvad der er sandt eller ej, eller snakke med dig om det fremfor at køre rygtet videre

Ja det har du sandelig ret i. Blev bare så vred da jeg hørte det. Men ja vi bør nok bare lade den ligge. Men kommer selvfølgelig lige med en update når og hvis vi finder ud af mere.

Anmeld

4. august 2013

dpb

Anonym skriver:

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte så det bliver kort.

Igår ringede min kæreste hjem til mig of fortalte at der går rygter om at han banker mig. Jeg kunne bare mærke vreden og jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv. Det er en af hans såkaldte venner  som muligvis har startet dette rygte. Men min kæreste er ikke sikker. For måske er det faktisk hans ex der har startet det. Vi ved ikke rigtrig hvad formålet med det er men det er virkelig ubehagligt. Har bare lyst til at svine den person til der har startet det. Men vil ikke ryge ned på den persons niveau. Vi afventer og ser... men ikke særlig fedt hvis rygterne breder sig. Hvad så? Hvordan ville I forholde jer? Min kæreste og jeg kender sandheden. Men hvordan vil det påvirke os? Tænker lidt på filmen "Jagten" Hvor folk trods hovedpersonens uskyld tænker: Hvad nu hvis....

Nogle gode råd?

Er faktisk rigtig vred!

lad hønsene kagle...  

Har selv prøvet noget lign.... der blev vi konfronteret med rygtet af en af de andre forældre i klassen... som ved selvsyn kunne se at det ikke passede og derfor gik tilbage til den person hun havde hørt det fra og fortalte det... siden har der ikke været noget

Jeg gider personligt ikke spilde min tid på den slags, har den holdning at det er folk uden liv der starter den slags rygter...

Qnuz

Anmeld

4. august 2013

Ciss

Hæv hovedet, se folk i øjnene.

Ofte viser folk med kropssprog, hvordan de har det, så hvis du udstråler overskud og ballance og selvtillid vil rygterne nok meget hurtigt gå i sig selv igen, fordi det ikke passer med, hvad folk selv ser.

Jeg forstår godt, at du bliver rasende. Den slags er jo nærmest umuligt at forsvare sig imod eller tilbagevise.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.