Arbejdernes landsbank - driftproblemer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.459 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. august 2013

tankai

Er der andre der har problemer med AL? 

Kan ikke bruge mit kort, og kan ikke logge ind, på hverken mobil- eller netbank..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Patriark

tankai skriver:

Kan ikke bruge mit kort, og kan ikke logge ind, på hverken mobil- eller netbank..

Det burde stå på deres netbankside. Det er dog ikke alltid, men mon ikke du kan Google dig frem ttil det?

Anmeld

4. august 2013

tankai

Patriark skriver:

Det burde stå på deres netbankside. Det er dog ikke alltid, men mon ikke du kan Google dig frem ttil det?

Jeg har prøvet deres side og google gav ikke meget.. 

Så kunne være der var andre herinde, der havde samme problem..

Anmeld

4. august 2013

JCT

tankai skriver:

Det er BEC som Arbejdernes Landsbank er under der har problemer.  Har samme bank og vi kan heller ikke komme på hverken netbank eller bruge kortet 

Anmeld

4. august 2013

tankai

JCT skriver:

Det er BEC som Arbejdernes Landsbank er under der har problemer.  Har samme bank og vi kan heller ikke komme på hverken netbank eller bruge kortet 

Tak for svar. Går helt i panik, når kortet bliver afvist, og jeg så ikke kan komme ind og se hvorfor.. 

Anmeld

4. august 2013

JCT

tankai skriver:

Tak for svar. Går helt i panik, når kortet bliver afvist, og jeg så ikke kan komme ind og se hvorfor.. 

Det samme skete for min kæreste nede i byen idag... Den siger "prøv igen" og ikke "afvist". Den sagde også "prøv igen" i hæve automaten, hvilket er utrolig mærket. Gik også helt i panik da jeg ikke kunne komme på netbank, man tænker jo det værste! 

Anmeld

4. august 2013

tankai

JCT skriver:

Det samme skete for min kæreste nede i byen idag... Den siger "prøv igen" og ikke "afvist". Den sagde også "prøv igen" i hæve automaten, hvilket er utrolig mærket. Gik også helt i panik da jeg ikke kunne komme på netbank, man tænker jo det værste! 

Nu virker mobilbanken vidst.. Så måske resten også gør.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.