Har brug for at lufte tankerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
3 svar
3 synes godt om
3. august 2013

Anonym trådstarter

skal lige ud med noget.. det er ikke negativt, men bare nogle følelser jeg skal ud med..

Har 2 dejlige veninder (self flere men de her er de tætteste) 

den ene D er i et ægteskab hvor hun ikke er glad og der er mange problemer, den anden C er lige blevet skilt fra sin mand og har været noget af det samme igennem.. JEG har ikke..

de to har jo set hinanden når jeg har holdt noget men de har ikke rigtig sådan snakket privat.. jeg siger til D at jeg syntes det vil være en god idé at hun måske snakker lidt med C omkring problemerne da hun selv har været der med tankerne og følelserne.. ting som jeg ikke kan sætte mig ind i..

de snakker lidt og til min fødselsdag havde vi alle det vildt sjovt.. D og jeg skal passe mine forældres hus på landet med ungerne.. hvor C som bor i samme by som mine forældre kommer og joiner os med hendes børn... dagen efter tager vi hjem til C og hygger i to dage os alle sammen.. det vildt hyggeligt...

idag er D og jeg sammen og hun siger så hun imorgen skal hjem til C.. det egentlig ok de snakker uden mig.. det er ikke det.. men føler lidt jeg da også vil være en del af det nu når de har været "veninder" så kort.. og jeg jo kender til problemerne i forvejen.. men siger ikke noget.. men får heller ikke en "vil du gerne med" ting...

mens D og jeg er sammen siger hun at hvis hende og manden går fra hinanden som de egentlig lidt er kommet frem til, så vil hun sørge for at have barn fri weekender som C, da hun så har noget at lave... jeg er enelig mor 100% og har ikke en far til mit barn der tager over nogen sinde.. kan ikke lade være med at føle jeg lidt går glip af tiden sammen med de veninder og jeg føler lidt jeg måske ryger lidt til siden.. 

det skal ikke lyde som om jeg ikke vil have mit barn, for det vil jeg.. men ak... ja ... har svært ved at sætte ord på... 

er det forkert??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Wimmie

Synes da bare du skal snakke med dem om det - hvis det er nære veninder må I kunne snakke 

Anmeld

14. august 2013

C-Dog

Jeg kan ikke helt se problemet. Jeg synes det lyder som en god idé hvisde har fri weekend samme tid så de kan hænge ud. Mine enlige veninder har vist også mere eller mindre synkron pasning hverandre weekend og ta'r i byen, på ture osv sammen. Jeg bliver sjældent inviteret for jeg er gift og har ingen pasning (ironisk nok ) men er da så glad på deres vegne at de kan støtte og 'følges' af. :-)

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Jeg kan ikke helt se problemet. Jeg synes det lyder som en god idé hvisde har fri weekend samme tid så de kan hænge ud. Mine enlige veninder har vist også mere eller mindre synkron pasning hverandre weekend og ta'r i byen, på ture osv sammen. Jeg bliver sjældent inviteret for jeg er gift og har ingen pasning (ironisk nok ) men er da så glad på deres vegne at de kan støtte og 'følges' af. :-)

Jeg er alene og har været det i 6 år... Min søn ser ikke sin far så har ingen fri weekender .. Så måske der kan være tale om lidt jalouxi.. Det er 2 af mine veninder som aldrig har været venner der pludslig bliver det..

reagerer nok som jeg gør da jeg flere gange har været udsat for at være blevet den der var uden for og fravalgt.. Så når det er 2 jeg holder så meget af bliver jeg helt vildt ked af det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.