Et lidt pinligt spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
9 svar
9 synes godt om
3. august 2013

Anonym trådstarter

Hej.

Efter jeg har født to børn er mit underliv ikke helt det samme mere. Mine indre skamlæber er lidt længere end de yderste, altså sådan at man kan se dem når jeg står med samlet ben. Det er ikke ret meget men de kan stadig ses

Er der noget jeg kan gøre ved det? Er så ked af at det ser sådan ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Hej.

Efter jeg har født to børn er mit underliv ikke helt det samme mere. Mine indre skamlæber er lidt længere end de yderste, altså sådan at man kan se dem når jeg står med samlet ben. Det er ikke ret meget men de kan stadig ses

Tror ikke jeg har hørt om andre råd end at få det opereret, men så skal det være fordi det fysisk generer dig. Ellers kan du bare risikere at det kommer til det
Måske skal du bare acceptere at din krop ændre sig når du har født?
Er sikker på din mand/kæreste er fuldkommer ligeglad med det, og det kun er noget der bekymrer dig

Anmeld

3. august 2013

Swerg

Anonym skriver:

Hej.

Syntes ikke at det er et pinligt spørgsmål. Kan sagtens følge dig. Ville heller ikke syntes det var fedt hvis det var mig...

hvis det virkelig gik mig på, ville jeg spørge en plastikkiruger til råds om han/hun kunne gøre noget ved det .. 

Held og lykke 

Anmeld

4. august 2013

modesty

Anonym skriver:

Hej.

Sådan har jeg altid set ud. Har vitterligt aldrig tænkt over det. Vi kvinder ser meget forskellige ud dernede, ligesom mændene jo også gør, og heldigvis da for det. Verden ville være et kedeligt sted hvis vi alle lignede hinanden.

Anmeld

4. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hej.

Det er helt normalt, og sådan ser mange ud - også kvinder, der ikke har født. For ganske få giver det fysiske gener, fx når de cykler, men det er altså ret sjældent, og i disse tilfælde kan man blive opereret gratis. 

Det lyder til, at det kun er deres udseende, der generer dig, og derfor ville du selv skulle betale for en evt. operation - eller, og det håber jeg for dig, forlige dig med, at det er ganske almindeligt. 

Anmeld

4. august 2013

Muffin_girl

Mor og meget mere skriver:

Det er helt normalt, og sådan ser mange ud - også kvinder, der ikke har født. For ganske få giver det fysiske gener, fx når de cykler, men det er altså ret sjældent, og i disse tilfælde kan man blive opereret gratis. 

Det lyder til, at det kun er deres udseende, der generer dig, og derfor ville du selv skulle betale for en evt. operation - eller, og det håber jeg for dig, forlige dig med, at det er ganske almindeligt. 

Anmeld

4. august 2013

Berta

Hej

Det er meget normalt - hos de fleste kvinder er de indre skamlæber faktisk længere end de ydre.

Det er ikke tilladt at lave kosmetiske operationer på kønsorganerne i Danmark. Der kan dispenseres herfor hvis der er væsentlige fysiske gener. Så du må nok lære at leve med dit nye udseende. 

/Berta

Anmeld

4. august 2013

Team Putte

Berta skriver:

Hej

Det er meget normalt - hos de fleste kvinder er de indre skamlæber faktisk længere end de ydre.

Det er ikke tilladt at lave kosmetiske operationer på kønsorganerne i Danmark. Der kan dispenseres herfor hvis der er væsentlige fysiske gener. Så du må nok lære at leve med dit nye udseende. 

/Berta

eller tage til Sverige

Anmeld

4. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Team Putte skriver:

eller tage til Sverige

Måske... Jeg ville læse dette først og overveje grundigt, hvad mine bevæggrunde var for at få foretaget et sådant indgreb: 

http://www.information.dk/244243

http://politiken.dk/debat/ECE1792562/drop-snittet-i-skridtet-piger/

Anmeld

4. august 2013

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar. Det letter meget at mange andre kvinder også har det og at det egentlig bare er normalt. Det troede jeg nemlig bare ikke at det var så følte mig lidt som en freak, i mit eget hoved
Men nu hvor i siger at det er normalt så kan jeg slappe af igen. Det genere mig nemlig ikke fysisk ud over at det ser mærkeligt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.