er bare en smule forelsket ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2013

Sus81

emsaroto skriver:

og jeg ved ikke om det er gensigdigt

men altså ..
Jeg har min kammerat M, som jeg spiller lidt musik med og jeg har under min graviditet synes han er så dejlig og skøn.
Hvis jeg havde det dårligt, jamen så blev han gerne og sov her, for at passe på mig.

Også nu har han lige været her, første gang efter jeg har født og jeg bliver bare mere og mere glad for ham .. (føler mig helt fjollet over det).

Oskar elsker ham, og kysser og krammer ham som om at han er ligeså tæt som hans far (jeg har aldrig set Oskar kysse sin far), og når jeg var ved Oskar og Karla begyndte at brokke sig, jamen så tog M hende bare op og fik hende til at falde til ro. (M har slet ingen børn)

Så nu her da begge små sov, lå vi og kiggede gamle billeder af hinanden på facebook, også var der et hvor jeg ikke kunne kende ham, hvor han så siger: Ja engang så jeg godt ud ..
Også røg det bare ud af mig: Ej jeg synes du ser rigtig godt ud nu!

Og ja, han blev mega glad og smilte så dejligt .. og nu er han næsten lige gået, og tror virkelig aldrig jeg har fået noget bedre kram af ham før.

åh er bare sådan helt .. ved ikke hvad jeg skal tænke?

Han har været her og brugt hele dagen fra 11 til 21.30!? Bare bruge hele hans dag sammen med os

Tør ikke fortælle ham at jeg er SÅ vild med ham ..

Du kan også næste gang i ses og skal sige farvel give ham en rigtig tøsekrammer med begge arme omkring ham og give ham et kys på kinden og sige tusind tak for i dag det var bare alle tiders ( eller hvad du nu kunne finde på at sige) mens du holder armene omkring ham og kigger ham ind i øjnene bare lige 5 sek.

Husk også at sige hans tøj sidder god og han ser flot ud ( godt ud) i løbet af dagen altså men det skal selvfølgelig ike overdrives og bør komme hen over et par dage  iiihhh....håber bare i finder hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det lyder da til at være gensidigt hop ud i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.