Erfaringer søges... Verdens bedste kur 2.0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
9 svar
2 synes godt om
3. august 2013

Little_me

Jeg søger erfaringer, fra folk som kender til kuren eller har været på den...

Er den svær at holde?

Fordele/ulemper...

Kan man holde den når man spiser ude hos familie/venner eller er det specielt mad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

Mum33

Den er super god og effektiv. Jeg fulgte den dog ikke slavisk og efterhånden lavede jeg mad efter præncipperne og ikke kun opskrifterne. Nogle er gode, andre lidt avancerede. Men man er mæt og tilpas og den virker 

Anmeld

3. august 2013

Little_me

l.b. skriver:

Den er super god og effektiv. Jeg fulgte den dog ikke slavisk og efterhånden lavede jeg mad efter præncipperne og ikke kun opskrifterne. Nogle er gode, andre lidt avancerede. Men man er mæt og tilpas og den virker 

tak

har lige købt bogen i dag, så venter på at modtage den....

er det nemt at følge principperne, selv om man spiser ude på restaurant eller hos venner/familie?

Anmeld

3. august 2013

Mum33

Ja det synes jeg. man vælger jo bare overvejende stivelsen fra og det grønne til og så spiser mindre. På resturant vælger man "bare" et sted med salatbar eller lign 

Anmeld

3. august 2013

Little_me

l.b. skriver:

Ja det synes jeg. man vælger jo bare overvejende stivelsen fra og det grønne til og så spiser mindre. På resturant vælger man "bare" et sted med salatbar eller lign 

okey, super tusind tak

Anmeld

3. august 2013

JonTri

Jeg vil anbefale begge bøger. Har selv tabt mig 18 kg ved at læne mig op ad vbk:-). God fornøjelse!!!

Anmeld

3. august 2013

Little_me

JonTri skriver:

Jeg vil anbefale begge bøger. Har selv tabt mig 18 kg ved at læne mig op ad vbk:-). God fornøjelse!!!

tusind tak og stort tillykke med vægttabet

Anmeld

3. august 2013

AndreasMor84

Den er super nem at følge (har dog kun 1'eren). Men den fortæller jo hvad du skal spise og der er udførlig madplan fra morgen til aften. Personligt var der dog nogle ting jeg ikke brød mig om, men så byttede jeg bare selv rundt i planerne med det jeg bedst kunne lide

Anmeld

22. januar 2014

Mussen2

Er nysgerrig hvordan gik det med kuren? Overvejerselv at begynde

Anmeld

22. januar 2014

Stumpen

Hvad er grundprincipperne i grove træk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.