Nogen som kender denne lampe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2013

cecilie1984

Maja84 skriver:

Er der ikke en admin på gruppen du kan snakke med, i flere grupper er der regler, og de kan ikke bestemme du skal have lampen men sker det at reglerne ikke overholdes kan hun blive smidt ud af gruppen eller få en advarsel med risiko om at blive udelukket fra gruppen hvis det sker igen

Men absolut ikke ok, en ting er at lave en auktion ud af det, er sådan lidt, men at man ikke overholder sin egen fastsatte tid er ikke ok

har kontaktet 2 men de er ikke en skid bevent desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

-Sigrid-

cecilie1984 skriver:

Ej gjorde de?? Også Bilka?? 

Ja 

I Esbjerg i hvert fald 

Anmeld

3. august 2013

mor88

cecilie1984 skriver:

Er lige blevet røv rendt på det groveste i en handel med sådan en lampe.

så nu søger jeg en men kender ikke navnet på den

gør du???

Jeg har to af de fra colors by copenhagen, og de ser altså ikke sådan ud. Fatningen i toppen er ikke eksisterende i vores, da ledningen går lige ned i lampeskærmen, med en fatning nedenunder, hvor der står colors by copenhagen, Og toppen er flad, ikke med det der plastik der buer op. Og så buer vores mere indad i bunden.

Anmeld

3. august 2013

pcoramt

du kan glæde dig over at det IKKE er en colors by copenhagen det er en meget billigere model der til tider kan købes i bilka og føtex.. de har dem vidst også i idé møbler.. mener ny prisen er omkring 150-200 kr..

Anmeld

3. august 2013

cecilie1984

pcoramt skriver:

du kan glæde dig over at det IKKE er en colors by copenhagen det er en meget billigere model der til tider kan købes i bilka og føtex.. de har dem vidst også i idé møbler.. mener ny prisen er omkring 150-200 kr..

ok og det er du sikker på det ikke er??

Må i ide møbler i morgen hvis der er åben og kigge

Anmeld

3. august 2013

pcoramt

cecilie1984 skriver:

ok og det er du sikker på det ikke er??

Må i ide møbler i morgen hvis der er åben og kigge

ja jeg 100% sikker.. fatningen ser anderledes ud tænker også at man ikke sælger en så dyr lampe så billigt

Anmeld

3. august 2013

bøllen

cecilie1984 skriver:

Er lige blevet røv rendt på det groveste i en handel med sådan en lampe.

så nu søger jeg en men kender ikke navnet på den

gør du???

http://www.bilka.dk/hus-og-have/stue-og-sovevaerelse/lamper-og-paerer/loftslamper/unique-design-lights-pendel-m-takket-yderskaerm-lime/p/100019779?point=7&event=39,event28&text=Lamper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.