At se sig selv i sit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

TbCp

Idag stod min mand ude og røg. Liva var gået med ud og legede lidt. Da de skulle ind igen skulle hun lige grave færdig i det sand hun legede med.

Endelig får min mand hende med ind og siger "ihh altså hun skal altid lige lave noget færdigt inden hun kommer, det tager altid lige 5 minutter længere".

Jeg kiggede bare på ham og smilede.

Så siger han "det er altid rigtig træls at se sine egne værste sider i sit barn".

Godt han selv ved det ;-)

Det er utroligt så mange ting af min mand jeg kan se i Liva. F.eks. bliver de begge skrup-umulige når de bliver sultne og indtil de får mad. Da jeg ventede mig havde jeg altid tasken fyldt med frugt, pølsehorn osv. når vi f.eks. var på sygehuset til scanning. Når min mand så begyndte at sidde uroligt på stolen og brokke sig fik han lige lidt fra tasken

De er også begge gnavne i 1/2-1 time hvis de bliver vækket

Sjovt nok kan jeg ikke se mine egne svagheder i Liva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

Pige2009

Griner højt. Det er simpethen en herlig historie - virkelig fantastisk

Anmeld

14. juli 2009

MoarViborg

TbCp skriver:

Det er utroligt så mange ting af min mand jeg kan se i Liva. F.eks. bliver de begge skrup-umulige når de bliver sultne og indtil de får mad. Da jeg ventede mig havde jeg altid tasken fyldt med frugt, pølsehorn osv. når vi f.eks. var på sygehuset til scanning. Når min mand så begyndte at sidde uroligt på stolen og brokke sig fik han lige lidt fra tasken

Hahaha.. det var da en knald god ide med lidt mund-godt!   Min kæreste har heller ikke verdens største tålmodighed - slet ikke som ved scanninger hvor man har fået et brev om tidspunktet for scanningen, og når man så kommer derned er der (altid) liiige lidt forsinkelse i programmet!

Anmeld

14. juli 2009

*Sofie*

TbCp skriver:

Da jeg ventede mig havde jeg altid tasken fyldt med frugt, pølsehorn osv. når vi f.eks. var på sygehuset til scanning. Når min mand så begyndte at sidde uroligt på stolen og brokke sig fik han lige lidt fra tasken

*LoooL*

Malou er stadig så lille, så jeg ka ikk se nogen ligheder endnu...
Men jeg glæder mig til den dag jeg ka

Anmeld

14. juli 2009

TbCp

Trineviborg skriver:

Hahaha.. det var da en knald god ide med lidt mund-godt!   Min kæreste har heller ikke verdens største tålmodighed - slet ikke som ved scanninger hvor man har fået et brev om tidspunktet for scanningen, og når man så kommer derned er der (altid) liiige lidt forsinkelse i programmet!

LIge præcis!
Der var bare altid ventetid...
Købte også altid et blad til ham

Anmeld

14. juli 2009

MoarViborg

TbCp skriver:

LIge præcis!
Der var bare altid ventetid...
Købte også altid et blad til ham

Du er da en skøn kæreste! Meget betænksom!

Min datter er kun lige knap 4 måneder, så kan ikke se så meget af mig selv eller min kæreste i hende endnu.. men jeg kan pludselig se en masse af min mors sider i mig selv!! Måske tænker man mere over lighederne nu hvor man selv er mor, men lidt sjovt er det nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.