Andre end mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
12 svar
3 synes godt om
3. august 2013

EnSødMor

Der syntes tiden går SÅ langsomt idag? ;-) 

Vi er bare hjemme idag, da jeg er lidt syg, og det regner også... Så vi er bare hjemme...  

Lillefisen leger lystigt, men nøj hvor går tiden langsomt altså!! 

Hvad bruger i dagen på idag?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

Janni.

Jeg NYDER at det er fridag og jeg har sovet helt til kl. 6 før jeg blev vækket af en krampe i mit ben. Lå lidt og lyttede til kærestens snorken. Listede ud af soveværelset sammen med babyalarmen og lod ham sove lidt længere.

Silas vågnede omkring kl. 7, hans morgenmad var næsten klar, så er lykken gjort for ham. Han fungerer sjældent før morgenmaden er indtaget.
I formiddags har vi leget med vand i haven og Silas fik et udendørs bad da vores badekar først må bruges imorgen igen.
Efter middagsluren vågnede Silas med feber (39,8) så nu ligger vi sammen og kigger lidt børnetv. Ren hygge trods lidt feber.

Anmeld

3. august 2013

EnSødMor

Janni. skriver:

Jeg NYDER at det er fridag og jeg har sovet helt til kl. 6 før jeg blev vækket af en krampe i mit ben. Lå lidt og lyttede til kærestens snorken. Listede ud af soveværelset sammen med babyalarmen og lod ham sove lidt længere.

Silas vågnede omkring kl. 7, hans morgenmad var næsten klar, så er lykken gjort for ham. Han fungerer sjældent før morgenmaden er indtaget.
I formiddags har vi leget med vand i haven og Silas fik et udendørs bad da vores badekar først må bruges imorgen igen.
Efter middagsluren vågnede Silas med feber (39,8) så nu ligger vi sammen og kigger lidt børnetv. Ren hygge trods lidt feber.

Det er da bare verdens dårligste måde at blive vækket på. Øv' men lyder til i har haft en god dag, dog med lidt træls feber her til sidst... Godt der findes børnetv...  

Det er da også skønt med morgenmad, det er vores start på dagen  

Anmeld

3. august 2013

Janni.

Frk-S skriver:

Det er da bare verdens dårligste måde at blive vækket på. Øv' men lyder til i har haft en god dag, dog med lidt træls feber her til sidst... Godt der findes børnetv...  

Det er da også skønt med morgenmad, det er vores start på dagen  

Ja det er ret nedern at vågne på den måde, men vågen blev jeg i dén grad. Ha ha!

Synes også vi har nydt dagen, som desværre bare flyver afsted, jeg gad godt vi om du og jeg befinder os indenfor den samme tidszone

Forresten god bedring, det glemte jeg før.

Anmeld

3. august 2013

lycly

Jeg synes tiden går/er gået SÅÅÅÅ langsomt i dag! Er alene med begge børn (en på 2 år og en på 3 mdr!) og normalt er det hyggeligt nok, men i dag... Den yngste græder konstant så snart jeg lægger ham fra mig og storesøster gentager sig selv hele tiden. Puuuuha og tager lige en dag mere i morgen. Kombinationen af varme, småbørn og mand på arbejde=kaos!

Anmeld

3. august 2013

Mama1304

Jeg synes at tiden flyver afsted! 

Her har vi været på legepladsen imorges, slappet af derhjemme, været på genbrugsstationen og nu sidder jeg herhjemme mens manden og sønnen hygger med have 

Anmeld

3. august 2013

EnSødMor

Janni. skriver:

Ja det er ret nedern at vågne på den måde, men vågen blev jeg i dén grad. Ha ha!

Synes også vi har nydt dagen, som desværre bare flyver afsted, jeg gad godt vi om du og jeg befinder os indenfor den samme tidszone

Forresten god bedring, det glemte jeg før.

Hehe, syntes overhovedet ikke at tiden går hurtig Så du er velkommen til at bytte tid med mig... Tusind taK.  

Anmeld

3. august 2013

EnSødMor

LuLy skriver:

Jeg synes tiden går/er gået SÅÅÅÅ langsomt i dag! Er alene med begge børn (en på 2 år og en på 3 mdr!) og normalt er det hyggeligt nok, men i dag... Den yngste græder konstant så snart jeg lægger ham fra mig og storesøster gentager sig selv hele tiden. Puuuuha og tager lige en dag mere i morgen. Kombinationen af varme, småbørn og mand på arbejde=kaos!

Åh jeg føler med dig! Det er bare så svært at blive ved med at beskæftige dem når tiden føles så langsom, og har bare ikke gidet at gå en tur i regnvejr... Håber dagen imorgen bliver bedre for dig. !

Anmeld

3. august 2013

EnSødMor

Mama1304 skriver:

Jeg synes at tiden flyver afsted! 

Her har vi været på legepladsen imorges, slappet af derhjemme, været på genbrugsstationen og nu sidder jeg herhjemme mens manden og sønnen hygger med have 

Hvor skønt altså, vejret har bare slet ikke været til det her  

Anmeld

3. august 2013

Janni.

Frk-S skriver:

Hehe, syntes overhovedet ikke at tiden går hurtig Så du er velkommen til at bytte tid med mig... Tusind taK.  

Gid jeg kunne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.