Argh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
21 svar
12 synes godt om
3. august 2013

Janni.

Argh! Hvorfor lave en status på Facebook hvor man be'r venner om hjælp til at få lavet en dryppende vandhane, når man alligevel ikke vil tage imod den tilbudte hjælp? Han ønsker jo alligevel ikke hjælpen, fordi han mener det er en vvs mands opgave.

Min kæreste er så god til at lave den slags på Facebook. Hader at han gør det, og denne gang be'r han mig om at lyve overfor min far og sige at den er lavet når den ikke er.
Det vil jeg IKKE og jeg skrev direkte til min far at min kæreste ikke ønskede hans hjælp. Skal lige siges at min far altså sagtens vil kunne ordne den vandhane.

Min fars svar var: ja meget kan man sige om folk, men bed sin svigerfar kan han da ikke, jeg må da vist være en af den nærmeste familie, til at hjælpe sine børn hvor det er muligt, men skulle han ombestemme sig så har jeg grejet til at lavet det med, når han er så tvær ser jeg ingen grund til at aflægge jer et besøg....

Det svar gjorde altså ondt på mig. Beklager den negative tone, trængte bare til luft.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

Englehår

3. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Kan da godt forstå at din far er såret, over at din kæreste (og du) ikke vil tage imod hans hjælp.

Skev du i parates da du vel også har ret til at takke ja til hjælpen?

Måske du skulle fortælle din kæreste at sådanne opslag på FB og efterfølgende afslag til tilbudt hjælp må stå for egen regning.

Anmeld

3. august 2013

Koen.

Svare dig på sms det er bedre da du kender min bidske tunge søs

Anmeld

3. august 2013

C-Dog

Så kom dog lige ind i kampen da. Hvis din mand er på tværs så sæt ham på plads. Og hvis der ligger mere i det end lige vandhanen så må i ha en snak om hvorfor han ikke kan med svigerfar og hvordan problemet kan løses.

Anmeld

3. august 2013

Janni.

AnjaM skriver:

Tak, det havde jeg brug for.

Anmeld

3. august 2013

Janni.

Mom skriver:

Kan da godt forstå at din far er såret, over at din kæreste (og du) ikke vil tage imod hans hjælp.

Skev du i parates da du vel også har ret til at takke ja til hjælpen?

Måske du skulle fortælle din kæreste at sådanne opslag på FB og efterfølgende afslag til tilbudt hjælp må stå for egen regning.

Tro mig, min kæreste har fået en skideballe så stor.
Jeg føler ikke at jeg kan sige ja til hjælpen da det er min kæreste som ejer huset. Ellers havde jeg gjort det.
Han har da også fået af vide at regningen på vandhanen er hans nu hvor han ikke vil tage imod (ifølge min mening) en rigtig god hjælp.

Anmeld

3. august 2013

Janni.

Tanja. skriver:

Svare dig på sms det er bedre da du kender min bidske tunge søs

Svarer om lidt.

Anmeld

3. august 2013

Janni.

C-Dog skriver:

Så kom dog lige ind i kampen da. Hvis din mand er på tværs så sæt ham på plads. Og hvis der ligger mere i det end lige vandhanen så må i ha en snak om hvorfor han ikke kan med svigerfar og hvordan problemet kan løses.

Den snak har vi haft mange gange, og min kæreste stoler bare ikke på svigerfars evner da han er en ældre herre (han er 66). Selvfølgelig tager min far lidt længere tid om at lave tingene, men det plejer altså at være iorden når han er færdig.

Anmeld

3. august 2013

C-Dog

Janni. skriver:

Den snak har vi haft mange gange, og min kæreste stoler bare ikke på svigerfars evner da han er en ældre herre (han er 66). Selvfølgelig tager min far lidt længere tid om at lave tingene, men det plejer altså at være iorden når han er færdig.

Ej seriøst? Man er jo ikke dum bare fordi man ikke er 30 længere. Sikke en fordom din mand har. Øv bøv. Og synd for din far. Men igen, det er også forståeligt at være øm omkring sit hus. Men så burde han jo ha droppet den status på fb. Mænd! Indimellem er de altså, ja.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.