Søger opskrift på tærtefyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. august 2013

Little_me

Vil gerne lave nogle lækre fuldkornstærter til aftensmad, men hvad for noget fyld kan man proppe i...

Jeg er totalt idé forladt, please hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

Studerendemor

Little_me skriver:

Vil gerne lave nogle lækre fuldkornstærter til aftensmad, men hvad for noget fyld kan man proppe i...

Jeg har lige lavet nogle minitærter til børnenes madpakker, med æg, flødeost, lidt mælk, grønne asparges,forårsløg  en masse hakket frisk basilikum og revet ost ovenpå. Det blev overraskende godt 

Ellers kan jeg rigtig godt lide tærte med:

Spinat, røget laks, friske tomater og løg, spinat, valnødder, soltørrede tomater, porre, pinjekerner

Feta, gedeost, hytteost og alm. skæreost.

Jeg kompinerer det på kryds og tværs efter, hvad vi har i køleskabet, og krydrer altid med en masse friske krydderurter.

Jeg bryder mig ikke selv om det, men ved at mange er glade for bacon og skinke.

Anmeld

3. august 2013

Little_me

skrivemaskine skriver:

Jeg har lige lavet nogle minitærter til børnenes madpakker, med æg, flødeost, lidt mælk, grønne asparges,forårsløg  en masse hakket frisk basilikum og revet ost ovenpå. Det blev overraskende godt 

Ellers kan jeg rigtig godt lide tærte med:

Spinat, røget laks, friske tomater og løg, spinat, valnødder, soltørrede tomater, porre, pinjekerner

Feta, gedeost, hytteost og alm. skæreost.

Jeg kompinerer det på kryds og tværs efter, hvad vi har i køleskabet, og krydrer altid med en masse friske krydderurter.

Jeg bryder mig ikke selv om det, men ved at mange er glade for bacon og skinke.

Tusind tak, så fik jeg da lige lidt inspiration pisker du æggene med mælk eller bare for sig selv?

Anmeld

3. august 2013

lucas<3

jeg kan godt li tærte med, broccoli, forårsløg, porrer og bacon

Anmeld

3. august 2013

Studerendemor

Little_me skriver:

Tusind tak, så fik jeg da lige lidt inspiration pisker du æggene med mælk eller bare for sig selv?

Jeg pisker det sammen - så vidt jeg husker  men har ikke en særlig måde at gøre det på...  

Anmeld

3. august 2013

ESV

Little_me skriver:

Æg og mælk piskes let blandes med svitsede porrer og stegt bacon tilsæt peber efter smag og andre grøntsager efter smag og behag og slut af med lidt frisk mozarella på toppen. MUMS

Anmeld

3. august 2013

Little_me

Tusind tak til jer alle sammen, nu har jeg noget at gå efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.