Valg af babyalarm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken babyalarm har i og er i tilfredse?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

617 visninger
9 svar
8 synes godt om
3. august 2013

Lunae

Hvilken babyalarm har i og er i tilfredse? Mulighed for flere svar, hvis i har haft flere alarmer!

Kom gerne med begrundelser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

maria_wlt

Supernova - Ramte gulvet 1 gang og så virkede den faktisk ikke mere. 

Ville nok prøve den der er Bedst i test til 400-500 kr hvis jeg skulle købe en ny igen

Anmeld

3. august 2013

2babygirls

Lunae skriver:

Hvilken babyalarm har i og er i tilfredse? Mulighed for flere svar, hvis i har haft flere alarmer!

Har en super Nova fra 2010, og den har kysset klinkerne nogle gange, men virker fint endnu og batteriet kan stadig holde i over et døgn 

Anmeld

3. august 2013

modesty

Vi elsker vores neonate, let og handy, pålidelig, er blevet tabt i en kop glohed the og virker stadig her snart 2 år efter køb.

Anmeld

3. august 2013

TrineMine86

Vores super Nova virker upåklageligt til trods for at vires søn til tider har kastet den hen af gulvet osv, vi er SUPER tilfredse 

Min bror og svigerinde købte en neonate et halvt pr efter jeg købte super Nova, og har allerede måtte købe en ny bare 1 år efter.. 

Anmeld

3. august 2013

Lunae

2babygirls skriver:

Har en super Nova fra 2010, og den har kysset klinkerne nogle gange, men virker fint endnu og batteriet kan stadig holde i over et døgn 

Sådan en har vi også den er også fra 2010, men batteriet er gået død, så skal lige vurdere om jeg vil give penge for et nyt batteri eller om vi skal prøve en ny alarm! Vi har også været ganske tilfredse med vores supernova!

Anmeld

3. august 2013

Team Putte

Lunae skriver:

Philips avent og jeg er meget tilfreds! Fantastisk lyd, rækkevidde og holdbar selvom den bliver tabt eneste minus er at den er stor

Anmeld

3. august 2013

Kløver

Vi har 2 sæt supernova og er glade for dem, men har ikke prøvet andre. Har også 2 sæt indendørs alarmer fra Phillips og de er også gode

Anmeld

3. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har ikeas, de sælger den vist ikke mere, desværre, men vores har virket fint i nu 20måneder

jeg forstår ikk hypen omkring alarmer, hvorfor skal de kunne gengive den præcise lyd fra baby ved hvert et lille grynt og have et stort display med diverse logoer og ikoner? Vores gengiver barnets lyd 100% hvis han græder eller snakker, ellers er det mere lidt skratteri, men det er da nok til at vi ved at han rumsterer rundt og er vågen.

Som alternativ har jeg hørt at Harald Nyborg har en helt fin alarm til 300kr.

ja, jeg synes nok det er overkill at give over 1000kr for en alarm

Anmeld

3. august 2013

Muffinmus

Haft to sæt notaer, begge gik i stykker ret hurtigt. Super fed alarm, men ret stor og usandt og går alt for nemt i stykker.

Haft to sæt neonate, elsker den og vil meget hellere have neonate end super notaen. Lille, handy, og super god rækkevidde. Nu har vi stadig neonate til den mindste, men skulle jeg ud og finde ny blev det klart den igen.
Haf Harald nyborgs, synes den er for dårlig i forhold til hvad jeg forventer af en der delvist holder øje med mit barn. Synes de reagerer for langsomt, for sent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.