Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, kom med dine pladderromantiske film
Jeg ser: The notebook, Letters to juliet, The last song, dear John, A walk to Remember ..
Men jeg mangler nogle flere - så kom med dine pladderromantiske film, så jeg kan blive inspireret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleChelle skriver: Ja, kom med dine pladderromantiske film Jeg ser: The notebook, Letters to juliet, The last song, dear John, A walk to Remember .. Men jeg mangler nogle flere - så kom med dine pladderromantiske film, så jeg kan blive inspireret
Dirty Dancing
The Holiday
P.S. I love you
Dem jeg lige kan huske nu
The Lakehouse den ultimative romatiske film!!
Jeg tuder altid helt vildt
Twilight
new moon
Eclipse
Breaking down 1 + 2
Muolin Rouge
Mine favoritter:
Love Actually
Notting Hill
Jeg er total sucker for pladderromantiske film! Her kommer en "lille" liste, i ikke-prioriteret rækkefølge, med nogle af dem, vi har stående hjemme i reolen:French KissThree Weddings And A FuneralGriffin & PhoenixUnder the Tuscan SunTitanic10 Things I Hate About YouBecoming JaneHe's Just Not That Into YouKate & LeopoldThe MatchmakerMusic & LyricsNo ReservationsMy Best Friend's WeddingThe Prince & MeSense & SensibilityPride & Prejudice (specielt BBC miniserien!)SerendipityShakespeare In LoveSleepless In SeattleSliding DoorsStrictly BallroomTwo Weeks Notice
"Life as we know it".
Uh kan se det er Nicholas Sparks film du har listet dér - så mangler du de 2 nyeste Jeg selv er helt vild med dem
Safe Haven
The Lucky One
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128