Hjælp til garage-anlæg (legetøj)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Min søn fylder 3 år i næste måned, og han ELSKER bare sine biler. Leger med dem næsten konstant, sætter dem op på række og siger godnat til dem når han skal op og sove

Nu har jeg tænkt at han da i fødselsdagsgave skal have sådan en garage, benzin station, eller anden hvor bilerne kan køre på og parkeres.
Men kan ikke rigtig finde nogen på nettet... kan I? Det må meget gerne være i træ, og ellers holdbart!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

Tina2

Hej Rikke, Milas fik garageanlæg til sin 2 års fødselsdag nu her, og han ELSKER det:-) (og Filuca også)

Det er så godt nok i plastic, men med benzintank, vaskehal, lift osv.... Gav 180 kr for det i Toys 'r' us.....

Ved de ude ved børnelægen har et i træ, og det mener jeg er fra Kids wood.....

Anmeld

14. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Tina2 skriver:

Hej Rikke, Milas fik garageanlæg til sin 2 års fødselsdag nu her, og han ELSKER det:-) (og Filuca også)

Det er så godt nok i plastic, men med benzintank, vaskehal, lift osv.... Gav 180 kr for det i Toys 'r' us.....

Ved de ude ved børnelægen har et i træ, og det mener jeg er fra Kids wood.....

Den I har i plastik... er den ellers holdbar nok? Nogen går det nemlig lidt vildt for sig herhjemme... det kender du sikkert godt  
For så må jeg da hellere ud og kigge på dem. De har vel også Kids Wood i Toys r us... Er lidt træt af at man ikke kan se Toys r us´ varer på nettet

Tak for hjælpen, Tina

Anmeld

14. juli 2009

linemus

Vi har en garage fra Fisher Price. Den har holdt til rigtig meget. Han synes nemlig, det bedste var at sidde på den og lege.

Kids Wood kan du også få i BR. Man plejer at kunne se deres varer på nettet.

- Line

Anmeld

14. juli 2009

TbCp

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.