Så blev det min tur til MD skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
8 svar
8 synes godt om
2. august 2013

grinny

Ja igår var jeg til MD skanning. Havde min søster med da kæresten desværre ikke kunne få fri.

Det er stadig en lille dreng der gemmer sig derinde, men en rigtig bølle! 

Han vil hverken det ene eller det andet, så det tog lang tid at skanne de forskellige ting, og mange gange måtte hun puffe til ham eller jeg måtte hoppe rundt 

Knægten har simpelthen valgt at ligge på maven med benene godt op under sig, hænderne foran ansigtet og hovedet godt begravet i min moderkage og med ryggen ud mod min mave. Så der var ikke noget profil billede til mig, ej heller et billede hvor vi rigtig kunne se ham, men en ting er dog helt klart - han har en flot rygrad 

Resultatet er dog rigtig godt, han fejler ingenting den lille bandit, men pga. hans stædighed fik jeg hverken mål eller vægt på ham  Men hun mener at han er omkring 25 cm. 

Jeg mærkede allerede lidt til ham da jeg var 17+3, men derefter har jeg ikke mærket så meget, men det er jo så fordi han sover på min moderkage så det er faktisk den han sparker ind i.

For hver dag der går elsker jeg ham mere og mere 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Ja igår var jeg til MD skanning. Havde min søster med da kæresten desværre ikke kunne få fri.

Han vil hverken det ene eller det andet, så det tog lang tid at skanne de forskellige ting, og mange gange måtte hun puffe til ham eller jeg måtte hoppe rundt 

Knægten har simpelthen valgt at ligge på maven med benene godt op under sig, hænderne foran ansigtet og hovedet godt begravet i min moderkage og med ryggen ud mod min mave. Så der var ikke noget profil billede til mig, ej heller et billede hvor vi rigtig kunne se ham, men en ting er dog helt klart - han har en flot rygrad 

Resultatet er dog rigtig godt, han fejler ingenting den lille bandit, men pga. hans stædighed fik jeg hverken mål eller vægt på ham  Men hun mener at han er omkring 25 cm. 

Jeg mærkede allerede lidt til ham da jeg var 17+3, men derefter har jeg ikke mærket så meget, men det er jo så fordi han sover på min moderkage så det er faktisk den han sparker ind i.

Iiiiiiiiiihhhhhhh, hvor dejligt søde... 

Anmeld

2. august 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Iiiiiiiiiihhhhhhh, hvor dejligt søde... 

Ja det er så fantastisk  

Har du ikke også nogen gange følelsen af at det er utroligt det er sket? Nu har i jo været lidt flere ting igennem og vi har "kun" været 3 år om det, men alligevel synes jeg det kan være svært at "forstå", som om jeg ikke vil tro på at det faktisk er sket, lyder jeg helt underligt? 

Anmeld

2. august 2013

Babydrøm

grinny skriver:

Dejligt han har det godt

Anmeld

2. august 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Ja det er så fantastisk  

Har du ikke også nogen gange følelsen af at det er utroligt det er sket? Nu har i jo været lidt flere ting igennem og vi har "kun" været 3 år om det, men alligevel synes jeg det kan være svært at "forstå", som om jeg ikke vil tro på at det faktisk er sket, lyder jeg helt underligt? 

Har det på samme måde

Anmeld

2. august 2013

BigHope13

grinny skriver:

Hvor skønt med en veloverstået md scanning trods en bøvlet bisse.
Lyder nøjagtig som vores første md scanning hvor vores basse også lagde i samme stilling og da bestemt ikke gad flytte på sig. Vi fik så heldigvis en ny scanning 2 uger efter da de ikke kunne gennemscanne hjertet ordentligt.

Men hovedsagen er jo han har det godt derinde og mon ikke han snart flytter på sig derinde så du begynder at mærke noget mere derinde fra

Anmeld

3. august 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Hvor skønt med en veloverstået md scanning trods en bøvlet bisse.
Lyder nøjagtig som vores første md scanning hvor vores basse også lagde i samme stilling og da bestemt ikke gad flytte på sig. Vi fik så heldigvis en ny scanning 2 uger efter da de ikke kunne gennemscanne hjertet ordentligt.

Men hovedsagen er jo han har det godt derinde og mon ikke han snart flytter på sig derinde så du begynder at mærke noget mere derinde fra

Lidt sjovt, tror nemlig lige han har vendt sig og valgt at losse til mig 

Der var heldigvis ingen problemer med at se det der skulle kunne ses, hun var bare lidt ked af at hun ikke kunne give os et ordenligt billede, men det er jo heldigvis ikke det vigtigste 

Anmeld

3. august 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Har det på samme måde

Så er det ikke mig der er helt tosset 

Anmeld

3. august 2013

BigHope13

grinny skriver:

Lidt sjovt, tror nemlig lige han har vendt sig og valgt at losse til mig 

Der var heldigvis ingen problemer med at se det der skulle kunne ses, hun var bare lidt ked af at hun ikke kunne give os et ordenligt billede, men det er jo heldigvis ikke det vigtigste 

Hihi ja det passer jo så fint at når man er færdig med at blive scannet at så vender han sig Haha

ja det lidt ærgeligt man ikke lige kunne få et ordentlig profil billede men som du siger er det jo ikke det vigtigste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.