Hvilken sport/aktivitet går jeres barn til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
7 svar
1 synes godt om
2. august 2013

Mussen2

Jeg overvejer at melde min datter til en sport/ aktivitet af en slags, men mangler lidt inspiration til hvad der er af muligheder iden alder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

MariaKyedDK

Mussen2 skriver:

Jeg overvejer at melde min datter til en sport/ aktivitet af en slags, men mangler lidt inspiration til hvad der er af muligheder iden alder?

Hvor gammel er hun ?

Min søn startede til Volly da han startede i 0.klasse som 5½ årig  

og han elsker det og skal fortsat gå til det  

Anmeld

2. august 2013

Mussen2

Hun er lige blevet 4. Tænker svømning eller gymnastik, men hvilke andre muligheder er der

Anmeld

2. august 2013

hekran

Mine drenge er begge startet til fodbold som 3-årige (de er 4 og næsten 6 nu). Når de er små er det mest leg med bold, men den store er nu med i turneringer og det er helt fantastisk at se, hvordan han udvikler sig og hvor meget godt det gør for hans selvtillid. På 6 måneder er han gået fra at stå på sidelinien ved kampe, da han ikke turde spille mod fremmede, til at score mål i hver turnering.

Han er begyndt at tale om at gå til svømning også, men det må vi lige se på, hvordan det kommer til at passe.

Den lille synes det er meget sjovt at være med, men får selv lov til at gå fra og til. Han er lige blevet 4.

I vores område findes der f.eks. også Zumbatomic, som er Zumba for 4-7 årige. Måske det var noget?

Anmeld

2. august 2013

Ciss

Min datter går til ballet.

Hun er 5,5 år.

Anmeld

2. august 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min datter går til karate og har gjort det i et par år nu. Synes det er et fedt sport hvor hun også lærer selvforsvar. Hun er forresten 9år

Anmeld

2. august 2013

moraarhus

I Århus kan man gå til karate fra man er 6 år. Der er mange piger med, også nogen på 5 år, som alligevel har fået lov.
De går virkelig meget op i det.

ellers er der jo Dans, måske Spejder (som måske ikke er en sport, men alligevel en interesse)

Håndbold og ridning

Anmeld

2. august 2013

PernilleogLouis

Svømning, judo og fodbold også er han vild for at få lov at starte til volley 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.