Hvad giver man for til en 4 års fødselsdag hos en fra BH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
7 svar
4 synes godt om
2. august 2013

Mussen2

Jeg er helt lost på hvor meget man giver for i gave og har ingen erfaringer at læne mig op ad, men tænker måske max. 50 kr - er det helt skævt?

Invitationen er sendt privat og det afholdes i weekenden udenom børnehaven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

katrine26

Jeg vil mene alt mellem 50-100 kr er en god gave Pris. Katrine26. 

Anmeld

2. august 2013

K&S

Mussen2 skriver:

Jeg er helt lost på hvor meget man giver for i gave og har ingen erfaringer at læne mig op ad, men tænker måske max. 50 kr - er det helt skævt?

Anton har lige været til 4-års fødselsdag hos en fra BH en lørdag - her havde forældrene skrevet en lille hilsen til os andre forældre om at datteren ønskede sig en tegning eller andet, børnene selv havde lavet  Det synes jeg var en rigtig fin ide, så det ikke handler om pengene...

Fødselaren blev meget glad for alle gaverne - Anton havde malet på et lærred 

Hov, forældre og søskende var også inviteret med, så vi voksne kunne lære hinanden bedre at kende 

Anmeld

2. august 2013

Stumpen

Nu har mine aldrig været hjemme privat til fødselsdag i børnehaven, men min ældste har lige gået i 0. og de fik for 20kr til fødselsdage...

Anmeld

2. august 2013

bøllen

Mussen2 skriver:

I vores giver man for 30kr. , hvilket jeg syntes er meget passende. Der er mange fødselsdage i løbet af året. Her inviteres der både fra stuen plus drengene fra den anden stue

Anmeld

2. august 2013

bøllen

katrine26 skriver:

Jeg vil mene alt mellem 50-100 kr er en god gave Pris. Katrine26. 

Må sige det er et stort beløb set med mine øjne. Der holdes mange fødselsdag i vores og det ville godt nok løbe op

Anmeld

2. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Mussen2 skriver:

for 50,- er udemærket.

kender flere hvor der er aftalt indbyrdes med forældrene at man giver for 40/50 kr. 

ellers kan det jo hurtigt løbe op på mange penge i løbet af et år!

Anmeld

2. august 2013

De3Guldklumper

Mussen2 skriver:

her gives der for 10-30 kr.

synes et beløb på 50-100 kr er fuldstændig ude i hampen til børn i den alder hvor et stykke viskelæder og en blyant også bringer glæde.

der er altså rigtig mange fødselsdage på et år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.