Voks af ansigtet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. august 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg har lange lyse hår i ansigtet... Hvis jeg vokser det, vokser der så sorte hår ud?

er lidt nervøs, men er ked af alle de hår... Ser voldsom ud, nu hvor jeg er solbrændt...

hjælp med gode råd...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

hekran

Mathias Villads skriver:

Jeg har lange lyse hår i ansigtet... Hvis jeg vokser det, vokser der så sorte hår ud?

er lidt nervøs, men er ked af alle de hår... Ser voldsom ud, nu hvor jeg er solbrændt...

hjælp med gode råd...

Knus

Hvis der er lyse hår nu, hvorfor skulle der dog komme mørke hår ud efter voksning? Du ændrer ikke hårfarve af at gå til frisør eller af at vokse.

Jeg har kun prøvet at vokse ved øjenbrynene og overlæben (har også lyse hår) og det har været så fint. Det gror ganske diskret tilbage, modsat hvis du har brugt en skraber, hvor du jo bare skærer hårene over og hvor de derfor kan føles 'skarpe', når de gror ud igen. Når du vokser, får du roden med og der går længere tid, før de gror ud igen.

Det eneste jeg kunne bekymre mig om her om sommeren var, om huden godt kan holde til voksning, hvis den er solbrændt. Det gør nas på huden og den blusser op i nogle timers tid, så du skal næppe vokse, hvis du har siddet i solen en hel dag. Tænker bare, at det måske kan være slemt for din hud.... men jeg er ikke sikker. 

Anmeld

2. august 2013

MVM

Profilbillede for MVM
hekran skriver:

Hvis der er lyse hår nu, hvorfor skulle der dog komme mørke hår ud efter voksning? Du ændrer ikke hårfarve af at gå til frisør eller af at vokse.

Jeg har kun prøvet at vokse ved øjenbrynene og overlæben (har også lyse hår) og det har været så fint. Det gror ganske diskret tilbage, modsat hvis du har brugt en skraber, hvor du jo bare skærer hårene over og hvor de derfor kan føles 'skarpe', når de gror ud igen. Når du vokser, får du roden med og der går længere tid, før de gror ud igen.

Det eneste jeg kunne bekymre mig om her om sommeren var, om huden godt kan holde til voksning, hvis den er solbrændt. Det gør nas på huden og den blusser op i nogle timers tid, så du skal næppe vokse, hvis du har siddet i solen en hel dag. Tænker bare, at det måske kan være slemt for din hud.... men jeg er ikke sikker. 

Okay, tak tak.... Var bare bange for at der kom skæg ud af at vokse.... 

Anmeld

2. august 2013

hekran

Mathias Villads skriver:

Okay, tak tak.... Var bare bange for at der kom skæg ud af at vokse.... 

Ikke min erfaring, i hvert fald, men måske der kunne være flere om at dele deres erfaring? (bare så du ikke pludselig tager mine ord for gode og vågner op med skæg næste dag )

Hvad siger I andre?

Anmeld

2. august 2013

Diana2013

Mathias Villads skriver:

hjælp med gode råd...

Knus

Jeg har engang haft en dårlig dårlig vane med at barbere, og det skal man i hvert fald ikke, har fået nogle hår der er blevet tykkere og mørkere, men ved ikke om det samme her med voks :/

Anmeld

2. august 2013

MVM

Profilbillede for MVM
Diana2013 skriver:

Jeg har engang haft en dårlig dårlig vane med at barbere, og det skal man i hvert fald ikke, har fået nogle hår der er blevet tykkere og mørkere, men ved ikke om det samme her med voks :/

Det er lige det som er min angst....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.