Så fik mama nyt hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2013

FrkZier

MorDk skriver:

Hvor er det bare SKIDE flot til dig! Dine øjne er meget mere i fokus nu! Pisse lækkert! ♥

åh hvor du sød - TAAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

tusind tak søde - har tabt 25kg so far, så mangler stadig en del meeen det går den rigtige vej

Du ender med at skrumpe helt ind, hvis du fortsætter i den fart! 

Anmeld

2. august 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Du ender med at skrumpe helt ind, hvis du fortsætter i den fart! 

haha det tvivler jeg på

hvordan går det md jer?

Anmeld

2. august 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

haha det tvivler jeg på

hvordan går det md jer?

Det går goooodt Ih, hvor er det fantastisk at være mor! Og overvældende  Har så store, varme følelser indeni!!! Men hvor er man dog også bare fyldt med bekymringer bare der er det mindste, man er vel en pyllermor  Ja, og så er vi blevet i tvivl om navnet.. Ihjs, altså det er jo en kæmpe beslutning!! 

Hvordan går det med Isaak? Er han blevet rask?

Anmeld

2. august 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Det går goooodt Ih, hvor er det fantastisk at være mor! Og overvældende  Har så store, varme følelser indeni!!! Men hvor er man dog også bare fyldt med bekymringer bare der er det mindste, man er vel en pyllermor  Ja, og så er vi blevet i tvivl om navnet.. Ihjs, altså det er jo en kæmpe beslutning!! 

Hvordan går det med Isaak? Er han blevet rask?

hehe ja det ER det bedste at være mor, men med jobbet som mor høre den evige bekymring - Jeg er selv meeega hønemor så du får ingen løftede øjenbryn herfra

glæder mig til at høre hvad i finder ud af

tjoaeh, han er ikke helt rask endnu (ved ikke om du ved det) men vi var indlagt et par dage i sidste uge, og nu synes de ikke han tager nok på, så vi var til kontrolvejning igår der viste at han kun havde taget 15g på, på en uge - så nu skal vi derop IGEN på mandag til ny vejning

Anmeld

2. august 2013

L&V

FrkZier skriver:

nåede en 5minutters griller og så var Isaak sulten

jeg er helt 100 mest til sommer, HAAADER sne og kulde

Uh gi mig efterår med blæst og regn så er jeg glad

Det er bare typisk

Anmeld

2. august 2013

FrkZier

Månsson skriver:

Det er bare typisk

eeeej du da ikke rigtig rask

hvis det stod til mig var det 25 grader året rundt

Anmeld

2. august 2013

L&V

FrkZier skriver:

nåede en 5minutters griller og så var Isaak sulten

jeg er helt 100 mest til sommer, HAAADER sne og kulde

Det er bare typisk

Anmeld

2. august 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

hehe ja det ER det bedste at være mor, men med jobbet som mor høre den evige bekymring - Jeg er selv meeega hønemor så du får ingen løftede øjenbryn herfra

glæder mig til at høre hvad i finder ud af

tjoaeh, han er ikke helt rask endnu (ved ikke om du ved det) men vi var indlagt et par dage i sidste uge, og nu synes de ikke han tager nok på, så vi var til kontrolvejning igår der viste at han kun havde taget 15g på, på en uge - så nu skal vi derop IGEN på mandag til ny vejning

Jo, Maiken sagde godt at I havde været indlagt.. Øv, at han ikke tager ordentligt på Men er det ved at være i orden igen med hosten?

Anmeld

3. august 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Jo, Maiken sagde godt at I havde været indlagt.. Øv, at han ikke tager ordentligt på Men er det ved at være i orden igen med hosten?

Han hoster heldigvis ikke så meget mere 

Nu håber vi bare  på han har taget ok på, på mandag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.