Snacks?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. august 2013

AnnaK89

Hej

Vi skal til noget grill-hygge hos et vennepar i morgen og er blevet bedt om at tage snacks med.
Men ja, jeg synes ikke rigtig at det bare skal være chips og sådan noget, men kunne godt tænke mig at lave noget der var måske lidt sundere, men sådan slik/snack-agtigt. Er der nogen der har en ide om hvad det kunne være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
AnnaKJ skriver:

Hej

Vi skal til noget grill-hygge hos et vennepar i morgen og er blevet bedt om at tage snacks med.
Men ja, jeg synes ikke rigtig at det bare skal være chips og sådan noget, men kunne godt tænke mig at lave noget der var måske lidt sundere, men sådan slik/snack-agtigt. Er der nogen der har en ide om hvad det kunne være?

Hjemmebagte grissini og hjemmelavet pesto. 

Anmeld

2. august 2013

serinasmor

PESTO og brød

hjemmelavet is og indkøbte isvafler

Anmeld

2. august 2013

AnnaK89

Mor og meget mere skriver:

Hjemmebagte grissini og hjemmelavet pesto. 

Det skal vist være sådan mere "dessert"-agtigt uden at være det

Altså en ting man kan gå og tage af ligesom chips og slik
Men ja, bare noget anderledes

Anmeld

2. august 2013

De3Guldklumper

AnnaKJ skriver:

Hej

Ta noget udskåret frugt med, jordbær evt blåbær og hindbær

Bag nogle mini cup cakes med evt lidt pynt på toppen.

Anmeld

2. august 2013

B&J

hjemme lavet chips, med agurk og gullerød stænger evt brød stænger med og andre ting hvis det er med en hjemme lavet dip

Anmeld

2. august 2013

MissTas

AnnaKJ skriver:

Hej

frugtsalat med råcreme og chokolade stykker.. ikke det aller sundeste, men der er da frugt i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.