Kan det være skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

Alexander&Lærke

Min lille søn som fylder 2 i næsten md, har i løber af dagen idag fået en masse røde knopper forskellige steder på kroppen, aner ikke hvad det kan være men tænker om det mon kan være skoldkopper?
Hvordan ser de ud inden der kommer blæner. Faktisk syntes jeg det ligner myggestik/bid fra et dyr men han har bare så mange mindst 30 at det ville være mærkeligt hvis det skulle være en myg/dyr som har angribet ham. Han havde et par stykker i morges og hans gæstedp viste mig så han havde fået flere i løbet af idag.
Han har endnu ikke haft skoldkopper.  

Er lige nu meget i tvivl om jeg skal sende ham afsted i morgen, han er som sagt i gæste dp i 3 uger nu.

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

Tina2

Ku da godt lyde som skoldkopper, det er som blærer, altså hvor der er væske i....

Ved begge vores kom der flere hele tiden de første dage, så der var ingen tvivl....

Anmeld

13. juli 2009

Kaufie

Der gik ikke ret lang tid (vi snakker en time ca.) fra vi så de røde pletter ved Williams øre til der var blærer på og vi vidste det var skoldkopper.

Så i morgen tidlig vil jeg tro du ved om det er skoldkopper eller ej - men det lyder da sådan. Og i så fald må han ikke komme i dp - hos os før der var skorper på alle kopper. Det tog en lille uge med William.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.