dryppende blandingsbatteri, udlejer ignorerer os..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
1 svar
2 synes godt om
2. august 2013

Anonym trådstarter

Hej derude

Min kæreste og jeg bor til leje i et hus, sammen med vores tre børn.
Vi skrev for lidt over en måneds tid siden til vores udlejer, da blandingsbatteriet påbadeværelset dryppede..
Skrev søndag - intet svar
Skrev mandag - intet svar
Skrev tirsdag - intet svar
Han ringede så onsdag og sagde, at han ville komme i den uge vi var i, - han dukkede ikke op den uge.
Torsdag i ugen efter ringede han pludseligt og sagde at han stod udenfor, han ville skifte blandingsbatteriet, om han bare måtte gå ind, nu når vi ikke var hjemme. - selvfølgelig.
Han ringede lidt efter og sagde, at han havde købt det forkerte, men han ville købe det korrekte og komme igen dagen efter (fredag) eller mandag. - fint nok.

..nu er det så bare blevet fredag, og vi har stadig intet set til ham, kontaktede ham i går for at høre hvor han blev af, men ingen respons.

Hvad gør vi så? Det ender jo med at blive dyrt for os når ddæen drypper så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Hej derude

Min kæreste og jeg bor til leje i et hus, sammen med vores tre børn.
Vi skrev for lidt over en måneds tid siden til vores udlejer, da blandingsbatteriet påbadeværelset dryppede..
Skrev søndag - intet svar
Skrev mandag - intet svar
Skrev tirsdag - intet svar
Han ringede så onsdag og sagde, at han ville komme i den uge vi var i, - han dukkede ikke op den uge.
Torsdag i ugen efter ringede han pludseligt og sagde at han stod udenfor, han ville skifte blandingsbatteriet, om han bare måtte gå ind, nu når vi ikke var hjemme. - selvfølgelig.
Han ringede lidt efter og sagde, at han havde købt det forkerte, men han ville købe det korrekte og komme igen dagen efter (fredag) eller mandag. - fint nok.

..nu er det så bare blevet fredag, og vi har stadig intet set til ham, kontaktede ham i går for at høre hvor han blev af, men ingen respons.

Hvad gør vi så? Det ender jo med at blive dyrt for os når ddæen drypper så meget

Vores dryppede også en periode, jeg satte en spand under, en 5L spand, så brugte jeg den til at skylle ud med i toilettet, så vi ikke smed en masse penge ud den vej 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.