emsaroto skriver:
Jeg tænkte at være ano først, men vidste i alligevel ville gætte hvem der skrev, så det er ligemeget ...
det er sådan at jeg jo har Oskar, min dejlige søn på snart tre år, som jo selvfølgelig skulle til tre års tjek.
Og nu er jeg lige blevet mor til Karla også, og er alene med de små ..
Så hun måtte jo tage med ned til Lægen.
Men Oskar ville absolut ikke tjekkes (gætter på at mange andre treårige har det sådan?). Men han blev så hidsig og jeg havde svært ved lige at styre ham, for så begyndte den lille at ville spise .. Åh gud, andre der kender sådanne episoder?
Men min læge han kom jo så utrolig hurtigt med den melding at han synes jeg skulle have familie konsulent på!?
Han mente ikke at det kunne passe at en dreng på 3 år, midt i trods alderen, lige blevet storebror for der 5 dage siden, skulle opføre sig sådan.
Jeg blev VIRKELIG ked af det, og sidder nu stadig tilbage med sådan en tanke om, at jeg bare ikke vil have han blander kommunen ind i mit liv.
Min dreng er så sød ellers, og jeg synes jo bare at ham lægen slet ikke kunne sætte sig ind i hans situation!
Desuden var det en anden læge end vores, så han kender os slet ikke ..
Åh har brug for kram og søde tanker og ord :/
Ej, hallo! Lægen kender dig ikke - du bokser med en genstridig knægt og en lille ny, der er sulten - og så dømmer han dig ud fra én stress-situation? Hold da op, der er mange familier, som har brug for hjælp, så!
Det er IKKE en skam at tage imod hjælp, hvis man har brug for den, men det er jo bare en helt ordinær øv-situation, lægen har overværet.
Anmeld