Vores søn er bange for at sove i sin tremmeseng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
9 svar
6 synes godt om
1. august 2013

Swerg

...Men det er han ikke længere ❤❤

vi har pillet siden af og givet den et par ekstra skruer så den holder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

B&J

dejligt når man kan løse noget for børne og de så er glade

Anmeld

1. august 2013

Swerg

B&J skriver:

dejligt når man kan løse noget for børne og de så er glade

Ja hel vildt !! 

Han syntes den er såååå fin nu

Anmeld

1. august 2013

B&J

Elias2010<3 skriver:

Ja hel vildt !! 

Han syntes den er såååå fin nu

ej så dejligt og ja så bliver han jo heller ikke bange når han skal i junior seng det er han jo næsten på den måde super smart..

og sikke en vidunderlig dreng du har dig

Anmeld

1. august 2013

Masig

Elias2010<3 skriver:

...Men det er han ikke længere ❤❤

vi har pillet siden af og givet den et par ekstra skruer så den holder 

Glæder mig til vi kan det med vores, vores dreng gider bestemt heller ikke sove i sin!!! Idag måtte jeg lægge mig ind i sengen til ham indtil han sov, han var helt hysterisk.. Han har ellers sovet i den helt fra start uden problemer men nu vil han bare overhovedet ikke!!!

ser forresten rigtig hyggeligt ud 

Anmeld

1. august 2013

Swerg

B&J skriver:

ej så dejligt og ja så bliver han jo heller ikke bange når han skal i junior seng det er han jo næsten på den måde super smart..

og sikke en vidunderlig dreng du har dig

Ja han er skøn! Titusinde tak! Han sover som en sten nu !

Anmeld

1. august 2013

B&J

Elias2010<3 skriver:

Ja han er skøn! Titusinde tak! Han sover som en sten nu !

stor dreng ej hvor er han sej

Anmeld

1. august 2013

Swerg

Masig skriver:

Glæder mig til vi kan det med vores, vores dreng gider bestemt heller ikke sove i sin!!! Idag måtte jeg lægge mig ind i sengen til ham indtil han sov, han var helt hysterisk.. Han har ellers sovet i den helt fra start uden problemer men nu vil han bare overhovedet ikke!!!

ser forresten rigtig hyggeligt ud 

Hvor gammel er han ?  

vi har også måtte få vores til at falde i søvn hos os, og derefter bære ham i hans seng... Krydser fingre for at det "show" er overstået med hysteri .. Forstå mig ret.. Syntes jo det er rigtig hyggeligt, men man vil også have lidt privat tid og nusse om natten

Anmeld

1. august 2013

Swerg

B&J skriver:

stor dreng ej hvor er han sej

Hans mor er meget stolt

Anmeld

2. august 2013

Masig

Elias2010<3 skriver:

Hvor gammel er han ?  

vi har også måtte få vores til at falde i søvn hos os, og derefter bære ham i hans seng... Krydser fingre for at det "show" er overstået med hysteri .. Forstå mig ret.. Syntes jo det er rigtig hyggeligt, men man vil også have lidt privat tid og nusse om natten

Han er lige blevet et år....

Helt sikkert, jeg synes også det er super hyggeligt at ligge og putte, men jeg kan simpelthen ikke sove overhovedet når han ligger sammen med mig, så jeg vil også helst at han ligger i sin egen seng jo... Men han sover ikke så tungt, så vi kan ikke bære ham ind i hans seng hvis han falder i søvn i vores, derfor må jeg kravle ned til ham i hans og ligeså stille liste ud når han er faldet i søvn hehe.... Ikke at det er en vane overhovedet, han falder som regel i søvn selv efter en times tid hvor vi har været inde hos ham nogle gange, men jeg er lige begyndt at arbejde, og er væk hele dagen, hvor det jo altid har været mig der var hjemme ved ham, nu er det far, så jeg går ud fra hans søvnproblemer om aftenen lige pt handler om at jeg ikke er der hele dagen...

Men kunne nu godt tænke mig han generelt bare kunne falde i søvn på lidt kortere tid end de 1-2 timer han ofte bruger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.