Elias2010<3 skriver:
Hvor gammel er han ?
vi har også måtte få vores til at falde i søvn hos os, og derefter bære ham i hans seng... Krydser fingre for at det "show" er overstået med hysteri .. Forstå mig ret.. Syntes jo det er rigtig hyggeligt, men man vil også have lidt privat tid og nusse om natten 
Han er lige blevet et år....
Helt sikkert, jeg synes også det er super hyggeligt at ligge og putte, men jeg kan simpelthen ikke sove overhovedet når han ligger sammen med mig, så jeg vil også helst at han ligger i sin egen seng jo... Men han sover ikke så tungt, så vi kan ikke bære ham ind i hans seng hvis han falder i søvn i vores, derfor må jeg kravle ned til ham i hans og ligeså stille liste ud når han er faldet i søvn hehe.... Ikke at det er en vane overhovedet, han falder som regel i søvn selv efter en times tid hvor vi har været inde hos ham nogle gange, men jeg er lige begyndt at arbejde, og er væk hele dagen, hvor det jo altid har været mig der var hjemme ved ham, nu er det far, så jeg går ud fra hans søvnproblemer om aftenen lige pt handler om at jeg ikke er der hele dagen...
Men kunne nu godt tænke mig han generelt bare kunne falde i søvn på lidt kortere tid end de 1-2 timer han ofte bruger 
Anmeld