Hvad sker der med mine bryster? Billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.758 visninger
7 svar
2 synes godt om
1. august 2013

Anonym trådstarter

Min ene brystvorte er sindssygt øm, og har været det i ca 2 dage. Bare man rører let ved den, kommer der råmælk ud. Er 27+0 og har haft råmælk siden 24+.

De bliver også spændt nogengange, og brystvorten hæver op, hvor de bare MÅ tømmes, så jeg får min kæreste til at tage trykket, og så er det godt nogle dage igen...

Hvad kan det være? Det gør ondt nonstop, kun i brystvorten, det niver på en måde.. Og stikker

Billedet er meget utydeligt, men det løber med klar væske fra vorten...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Diana2013

Måske bryst betændelse ?

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Diana2013 skriver:

Måske bryst betændelse ?

Gør det ikke ondt i selve hele brystet? Og ville det der kom ud så ikke være gult?

Anmeld

1. august 2013

Bshizzle

Det er vist meget normalt .. 

Din krop er jo ved at ændre sig til den lille kommer og derfor kan mange ha meget råmælk tidligt. 

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Det er blevet lidt hvidligt nu...
Kan min kæreste have fremprovokoret at mælken er ved at løbe til er noget ved at sutte på dem?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. august 2013

NessaXenia

Det er råmælk

Anmeld

1. august 2013

mor88

Anonym skriver:

Det er blevet lidt hvidligt nu...
Kan min kæreste have fremprovokoret at mælken er ved at løbe til er noget ved at sutte på dem?

Nøj, hvor ville jeg ikke turde lægge billeder af min brystvorte på nettet  Modige dig 

Når det så er sagt, er det altså ganske normalt at der løber væske, mens man er gravid. 

Se evt. dette link, om brystforandringer under graviditet:  http://www.jordemoderforeningen.dk/nyhedsbreve/nyhedsbreve/nyhedsbrev-for-gravide/nyhedsbrev-nr-3-novemberdecember-2010/bryster-graviditet-og-forandringer/

citat:

Fra omkring 16. graviditetsuge kan du opleve, at der kommer en smule klar eller gullig væske (råmælk) ud af brystvorten. Det er dog langt fra alle, som oplever dette. Måske ser du først råmælken, den dag barnet sutter for første gang.

Det kan derfor godt være, at din kærestes sutten fremprovokerer mælken.. Du kan evt. prøve at tage et varmt bad og massere brysterne, det plejer at hjælpe på spændte bryster 

Anmeld

1. august 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Min ene brystvorte er sindssygt øm, og har været det i ca 2 dage. Bare man rører let ved den, kommer der råmælk ud. Er 27+0 og har haft råmælk siden 24+.

De bliver også spændt nogengange, og brystvorten hæver op, hvor de bare MÅ tømmes, så jeg får min kæreste til at tage trykket, og så er det godt nogle dage igen...

Hvad kan det være? Det gør ondt nonstop, kun i brystvorten, det niver på en måde.. Og stikker

Billedet er meget utydeligt, men det løber med klar væske fra vorten...

sådan opføre mine bryster sig også (26+5) og har gjort det de sidste par uger. og jeg har fået at vide det helt normalt

oplever gerne mine bryster spænder helt enormt op men der hjælper det så at gå under den varme bruser og massere dem lidt.

fedt nok din kæreste gider at hjælpe med at "lette trykket", både mig og kæresten ser mine bryster som ingenmands land lige nu og ser helst de er bag lås og slå indtil de skal bruges til fodermaskiner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.