Slee Bee vs. Voksi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2013

l.kjoeller

(august) skriver:

Hej

Tror det er lidt af en smags sag. Jeg har hørt at børnene bliver nemt varme (for varme i slee bee).

Vi har arvet en voksi og er super glade for den. Vores datter på 3 har brugt den indtil nu hvor hun er færdig med middagslur. 

Jeg ville klart anbefale en Voksi da der er forskellige dyner man kan komme ind i den, ved ikke om de andre har det.

God jagt.

Jeg oplevede voksi var for varm og den anden har to dyner. Sommer og vinter og de kan knappes sammen ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

l.kjoeller

Albertsen92 skriver:

MåKan man egentlig bruge voksi eller sleebee i bilen i autostol? Hvordan med selen, er der huller til den?

Man må hverken bruge voksi eller flyver dragt eller lignende i autostol. Ved uheld bliver den trykket flad og så er selen ikke længere stram om barnet

Anmeld

2. august 2013

Hailiesmom11

Vi vidste ikke om vi rigtig ville få den brugt så vi købte en brugt slee-bee og har været så glade for den den eneste grund til at hun er kommet ud af den nu er fordi den er ved at være for lille, men den skal helt klart i brug,når lillebror kommer..

Anmeld

2. august 2013

(august)

l.kjoeller skriver:

Jeg oplevede voksi var for varm og den anden har to dyner. Sommer og vinter og de kan knappes sammen ;-)

Har også sommer og vinter til min. Mine piger har bare ligget i body forår og efterår og om vinteren har de haft en lille trøje på for skuldrenesskyld og en hue. 

Tror det afhænger meget af hvad man får og det vænner man sig til.

Hvis jeg skulle købe en selv ville det nok heller ikke være en voksi, men nu arvede jeg en og er super glad for den. 

Anmeld

2. august 2013

Albertsen92

l.kjoeller skriver:

Man må hverken bruge voksi eller flyver dragt eller lignende i autostol. Ved uheld bliver den trykket flad og så er selen ikke længere stram om barnet

Hvad har barnet så på i autostol når det er koldt

Anmeld

2. august 2013

l.kjoeller

Albertsen92 skriver:

Vi

Tynd termodragt og et tæppe

Anmeld

2. august 2013

**Ønskebabyen

Albertsen92 skriver:

En fleecedragt evt. og et tæppe over

Anmeld

2. august 2013

Bondo

Vi har arvet en voksi med ulddyne og sommerdyne. Vi er super glade for den. Jeg ville ikke vælge andet, da jeg er stor fortaler for uld. Vi har et meget varmt barn, og jeg ville simpelthen ikke ture, at lægge ham i en dunpose udenfor, hvor han ikke ville kunne sparke dynen af. Med uld reguleres temperaturen bedre. Efter hvad jeg husker så lukkes de også forskelligt. Jeg kan godt lide, at voksien kan lukkes på mange måder alt efter, hvor varmt det er. Nu her lægges han f.eks. bare med sommerdynen, hvor den ikke er bundet (klappen er lagt over ham), så han stadig holdes lidt varm, men også får lidt luft omkring sig. 

Men igen som andre skriver, så er det ene ikke mere rigtigt end det andet

Anmeld

2. august 2013

Nessie

Vi har arvet en Slee Bee, men havde vi skulle købe én havde vi valgt den alligevel.

Jeg synes en Voksi er ALT for dyr 

Anmeld

2. august 2013

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Fordele??
Ulemper??

Hvilken ville DU vælge? Begrund meget gerne.

Min veninde havde først købt en sleebee, men pladen var vind og skæv, og hun ville derfor ikke bruge den til sin søn, så hun købte en voksi i stedet.

Så hvis du ender med sleebee, så tjek pladen godt igennem.

Jeg kender flere der har været glade for deres sleebee, men jeg ville ikke risikere at babys bløde hoved og ryg ligger på et skævt bræt

Dog vil jeg under alle omstændigheder købe en madras og lægge indeni, så baby ikke ligger på den hårde plade! En i min mødregruppe har købt restskum fra skumhuset i Århus for næsten igenting. Jeg regner med at bruge liftmadrassen, når hun vokser ud af liften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.