Vaske gulv i rodalon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.918 visninger
12 svar
8 synes godt om
1. august 2013

Anonym trådstarter

Kan jeg det? Bor i lejlighed med billig lakerede trægulve.

vi er kommet hjem fra ferie og har erfaret at katten har tisset et sted og det er trukket ned i gulvet  så der vil blive vasket i rodalon nogle gange, men tænker hvis der nu er andre steder Om jeg så kan vaske i rodalon?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

vi er kommet hjem fra ferie og har erfaret at katten har tisset et sted og det er trukket ned i gulvet  så der vil blive vasket i rodalon nogle gange, men tænker hvis der nu er andre steder Om jeg så kan vaske i rodalon?

Hvis det er trukket ned i gulvet, så vil rodalon-eller andet, kun hjælpe på overfladen.

Jeg ville tage rodalon der hvor i VED at den er gal, og ellers bruge alm ajax med parfume til resten af gulvet (der er sådan en pink en der tager genstridig snavs). Og ellers bare lufte meget ud så det kan tørrer.

Anmeld

1. august 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har ofte vasket gulvet i Rodalon.

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg er dagplejemor og ønsker ikke at kommende forældre kan google sig frem til mig og læse at min kat har tisset på gulvet eller at nuværende forældre kan gøre det, hvis de har fundet mig herinde. Min kat har aldrig før tisset på gulvet men har vist demonstreret pga at vi har taget på ferie og den skulle passes, så jo synes mit spørgsmål er af personlig karakter.

fortsat god dag til alle 

Anmeld

2. august 2013

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

Jeg er dagplejemor og ønsker ikke at kommende forældre kan google sig frem til mig og læse at min kat har tisset på gulvet eller at nuværende forældre kan gøre det, hvis de har fundet mig herinde. Min kat har aldrig før tisset på gulvet men har vist demonstreret pga at vi har taget på ferie og den skulle passes, så jo synes mit spørgsmål er af personlig karakter.

fortsat god dag til alle 

Og lige præcis derfor, skal man lade være med at stille spørgsmål ved anonyme indlæg. Godt svar :-)

Anmeld

2. august 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

Beklager.

Nu var dit bare et eksempel - og langt fra enestående.

God dag - og håber, lugten er forsvundet.

Anmeld

2. august 2013

Flødebollen

2skønnebørn skriver:

Og lige præcis derfor, skal man lade være med at stille spørgsmål ved anonyme indlæg. Godt svar :-)

Synes, man kan stille spørgsmålstegn til alt, der undrer en.

Anmeld

2. august 2013

o1Mutte

Kathepige skriver:

Man må bare ikke sætte spørgsmålstegn til hvorfor brugerne har valgt at være anonym

Anmeld

2. august 2013

o1Mutte

Kathepige skriver:

''•I anonyme tråde, bedes det respekteres, at trådstarter har valgt at være anonym. Man har som medlem ikke krav på at vide årsagen''

Det står i reglerne

Anmeld

2. august 2013

Flødebollen

o1Mutte skriver:

''•I anonyme tråde, bedes det respekteres, at trådstarter har valgt at være anonym. Man har som medlem ikke krav på at vide årsagen''

Det står i reglerne

Der er stor forskel på at undre sig og på at kræve noget.

Jeg har skam ingen forklaring krævet, blot undret mig. Hvilket er tilladt - sådan som jeg læser reglerne hvert fald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.