Har brug for lidt hjælp :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
19 svar
2 synes godt om
1. august 2013

Anonym trådstarter

God formiddag herinde

Jeg har brug for lidt hjælp. 

Lidt info:

- Stoppede p-piller - 25. juni

- Sidste mens første dag - 01. juli 

- Forventet ægløsning - Enten d. 14. juli eller 22. juli

- Brunligt udflåd/blødning på intet tidspunkt rødt - 17. juli til 24. juli

- Menslignende smertet - 19. juli til nu

- Testede 4+0 - Negativ men meget svag efter to timer (i know den er ugyldig)

- Nemt til kvalme - 30. juli til nu

- Jagende/stikkende fornemmelse i venstre side af underlivet - 31. juli til nu

- Opsvulmede bryter - 28. juli til nu

- Stadig ingen mens

Burde jeg teste igen eller opgive at jeg er blevet gravid i denne cyklus? (Ville være 4+3 i dag, hvis jeg er gravid)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Anonym trådstarter

Glemte lige at påføre humørsvingninger (Meget let til at blive sur og meget let til at græde)

Slet ingen der har erfaringer at dele af? Ved negativ test 4+0, som enten fortsætter med at være negativ eller bliver positiv?

Anmeld

1. august 2013

Mie89

Anonym skriver:

Glemte lige at påføre humørsvingninger (Meget let til at blive sur og meget let til at græde)

Slet ingen der har erfaringer at dele af? Ved negativ test 4+0, som enten fortsætter med at være negativ eller bliver positiv?

Altså jeg har ingen personlig erfaring med det du skriver, men hvis du er gået tre dage over tid, og ikke har set skyggen af mens, ville jeg da prøve at teste igen 

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

mie89 skriver:

Altså jeg har ingen personlig erfaring med det du skriver, men hvis du er gået tre dage over tid, og ikke har set skyggen af mens, ville jeg da prøve at teste igen 

Ja.. Men problemet er jo bare lidt, at lige efter p-pillestop kan man jo ikke vide, hvordan ens cyklus er. Men hvis jeg havde en cyklus på 28 dag, så ville jeg være 4+3 i dag. 

Det er bare så frustrerende. :/

Overvejer at teste lørdag, hvor jeg ville være 4+5, hvor jeg er gravid. Men puha.. Ventetiden er streng. 

Anmeld

1. august 2013

Mie89

Anonym skriver:

Ja.. Men problemet er jo bare lidt, at lige efter p-pillestop kan man jo ikke vide, hvordan ens cyklus er. Men hvis jeg havde en cyklus på 28 dag, så ville jeg være 4+3 i dag. 

Det er bare så frustrerende. :/

Overvejer at teste lørdag, hvor jeg ville være 4+5, hvor jeg er gravid. Men puha.. Ventetiden er streng. 

Ja det har du jo selvfølgelig ret i - min cyklus fandt sig selv med det samme efter jeg stoppede på p-piller og jeg havde været på dem i 7 år 

Og hvis det havde været mig havde jeg ikke kunnet vente til lørdag med at teste !  Jjeg testede selv positivt i mandags da jeg var 3+4, da jeg bare ikke kunne hamle op med tålmodigheden længere ! 

Men kom endelig med en opdatering når du har testet eller mens er kommet 

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

mie89 skriver:

Ja det har du jo selvfølgelig ret i - min cyklus fandt sig selv med det samme efter jeg stoppede på p-piller og jeg havde været på dem i 7 år 

Og hvis det havde været mig havde jeg ikke kunnet vente til lørdag med at teste !  Jjeg testede selv positivt i mandags da jeg var 3+4, da jeg bare ikke kunne hamle op med tålmodigheden længere ! 

Men kom endelig med en opdatering når du har testet eller mens er kommet 

Hmm. Det godt nok også svært. Hehe. 

Ej Tillykke. 

SkalPnok komme med en opdate. 

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Puha der er længe til lørdag 

Anmeld

1. august 2013

FogL

Lyder som min graviditet (lige bortset fra at jeg smed pillerne 9 mdr i forvejen).

Ja, jeg ville tage en test - nu! Jeg testede posetivt 4+3 (tog ingen inden da, så kan ikke sige noget om udvikling)

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Freyjasmor skriver:

Lyder som min graviditet (lige bortset fra at jeg smed pillerne 9 mdr i forvejen).

Ja, jeg ville tage en test - nu! Jeg testede posetivt 4+3 (tog ingen inden da, så kan ikke sige noget om udvikling)

Hehe okay. 

Så der er håb forude ;-)

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

Kunne ikke vente til i morgen 

Stadig en meget svag streg efter tid men den er mere tydelig end sidst. Hmm. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.