om min veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

ja som sagt , så fødte min veninde en søn for ca to timer siden med hul i hjertet har lige fået afvide han ik klarde det hvordan skal jeg lige hjælpr hende!!! jeg er jo selv gravid og har et ""resk"" barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

Isabels-mor

det gælder bar om a være der for hende og på hendes vilkår.. Kan godt være hun ikke kan klare a være sammen med dig, for du mindere hende om hva hun har mistede.. men så må du tage det som det er og sige du er der for hende og hun bar skal ringe/skrive lige præcis når hun vil..

Anmeld

13. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Mandal skriver:

det gælder bar om a være der for hende og på hendes vilkår.. Kan godt være hun ikke kan klare a være sammen med dig, for du mindere hende om hva hun har mistede.. men så må du tage det som det er og sige du er der for hende og hun bar skal ringe/skrive lige præcis når hun vil..

ja har jeg også sagt, ,

Anmeld

13. juli 2009

TbCp

stinapigen92 skriver:

ja som sagt , så fødte min veninde en søn for ca to timer siden med hul i hjertet har lige fået afvide han ik klarde det hvordan skal jeg lige hjælpr hende!!! jeg er jo selv gravid og har et ""resk"" barn

Åhhh nej hvor forfærdeligt.

Min søster mistede sin datter da hun var i 8. md.
Dengang vidste jeg slet ikke hvordan jeg skulle reagere, men jeg besøgte hende på sygehuset og lyttede bare. Gav hende knus og holdt hendes hånd. Tror ikke man kan gøre så meget andet.
Spørge til det og ikke være bange for at de begynder at græde. Man kan alligevel ikke gøre dem mere ked af det end de allerede er.
Det allerværste er ikke at gøre noget.

Anmeld

13. juli 2009

TbCp

Da jeg mistede min søster havde jeg ikke selv overskud til at ringe og bede om hjælp, trøst osv. Jeg havde brug for at folk ringede til mig og f.eks. sagde "jeg vil gerne komme og besøge dig og lave aftensmad" eller lign. Kunne slet ikke overskue noget selv.
Så måske du ikke skal vente til hun ringer, men selv opsøge.
Men i sorg reagere vi alle forskelligt så nogle vil synes om denne måde hvor andre ikke vil

Nej hvor har jeg bare ondt af din veninde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.