To streger på æggetest 6 dage i træk??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.781 visninger
18 svar
9 synes godt om
1. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg syntes det er mærkeligt.. Nu har jeg haft positive æl test 6 dage i træk med 2 synlige streger. Hvornår kan jeg så regne med at have ægløsning? 

eller er jeg bare dum. ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg syntes det er mærkeligt.. Nu har jeg haft positive æl test 6 dage i træk med 2 synlige streger. Hvornår kan jeg så regne med at have ægløsning? 

eller er jeg bare dum. ?

man skal kun regne med den 1 positive, ingen grund til at teste videre og bruge teste på det

Anmeld

1. august 2013

sandramor

Anonym skriver:

eller er jeg bare dum. ?

Hejsa....
Du er ikke dum
Du har nok bare misforstået hvordan de skal aflæses... Ingen af dine ægløsnings test er faktisk positive..
Den er først positiv når begge streger er lige tydelige!!! Og teststregen skal gerne være mere tydelig end kontrolstregen... Bum bum eller er det omvendt nå men stregerne skal ihvertfald være lige tydelige før end den er positiv

Anmeld

1. august 2013

sandramor

Hov undskyld havde ikke kigget ordentligt efter... Der er vidst en der er positiv kan jeg se

Anmeld

1. august 2013

esioul

sandramor skriver:

Hejsa....
Du er ikke dum
Du har nok bare misforstået hvordan de skal aflæses... Ingen af dine ægløsnings test er faktisk positive..
Den er først positiv når begge streger er lige tydelige!!! Og teststregen skal gerne være mere tydelig end kontrolstregen... Bum bum eller er det omvendt nå men stregerne skal ihvertfald være lige tydelige før end den er positiv

CD 14 og 15 er positv. Det er stregen mod max der er test stregen

Anmeld

1. august 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

eller er jeg bare dum. ?

Det virker til at du har lidt problemer med det. Min veninde bruger sådan nogle som viser en smiley når de skal til at hoppe rundt på lagnerne, måske det kunne være nemmere for dig?

Anmeld

1. august 2013

Albertsen92

Anonym skriver:

eller er jeg bare dum. ?

Der er også kun en positiv. Den fra cd 14

Anmeld

1. august 2013

pcoramt

det er forresten bedst at teste om morgenen der er koncentrationen i urinen højere

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Hov undskyld havde ikke kigget ordentligt efter... Der er vidst en der er positiv kan jeg se

Aah altså. Så blev jeg da det klogere ! tak 

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Der er også kun en positiv. Den fra cd 14

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.