hjælp de damer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. august 2013

Anonym trådstarter

Hvad er orlov for noget???

Er det det man kan gemme fra sin barsel, og så bruge det senere, når børnene skal starte i skole fx? 

Eller hvad er det? 

Jeg går hjemme på barsel nu, og har taget det halve år med løn? Hvorefter jeg så falder i udbetaling det sidste halve år. 

Så når det år er gået har jeg intet barsel tilbage da alt er brugt. Men er det det samme som orlov? 

Hjælp damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Er det det man kan gemme fra sin barsel, og så bruge det senere, når børnene skal starte i skole fx? 

Eller hvad er det? 

Jeg går hjemme på barsel nu, og har taget det halve år med løn? Hvorefter jeg så falder i udbetaling det sidste halve år. 

Så når det år er gået har jeg intet barsel tilbage da alt er brugt. Men er det det samme som orlov? 

Hjælp damer

Det hedder stadig barsel det sidste halve år. Og ja du kan gemme noget indtil de er 7 eller mere. Husker ikke lige grænsen.

Anmeld

1. august 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Eller hvad er det? 

Hjælp damer

Jeg havde et års barsel og 6 mdr orlov - ved orlov fik jeg ikke penge nogen steder fra

Anmeld

1. august 2013

Hyacinth

Anonym skriver:

Eller hvad er det? 

Hjælp damer

Det hedder barselsorlov i alle ugerne du/I har.

Sender et link til barselsregler

http://www.babyklar.dk/barsel/barselsregler.html

Du/I kan bruge jeres barsel indtil barnet er fyldt 9 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.